تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802498032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم: نبرد 40 میلیون دلاری بر سر «برجام»


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جام جم: نبرد 40 میلیون دلاری بر سر «برجام» تهران- ایرنا- روزنامه جام جم در شماره روز دوشنبه دوازدهم مرداد در توضیح تیتر یک نوشت: نظرسنجی ها حاکی است یهودیان مقیم آمریکا از دیپلماسی باراک اوباما در قبال کشورمان حمایت می کنند. یک نظرسنجی صورت گرفته از سوی ژورنال یهودی «ال.ای» فاش کرد 48 درصد از شرکت کنندگان، حامی توافق با ایران هستند؛ با این حال آیپک با صرف هزینه 40 میلیون دلاری، بشدت علیه این توافق فعالیت می کند. رقیب آیپک، جی استریت است که گفته شده حداکثر با هزینه پنج میلیون دلاری، در مقابل تبلیغات آیپک فعالیت می کند.


این روزنامه با انعکاس عنوان جای نگرانی نیست، اسرار کشور حفظ می شود، آورد: رییس جمهور دیشب در گفت وگوی زنده تلویزیونی که بعد از خبر ساعت 21 شبکه اول سیما پخش شد، درباره مهم ترین مسایل داخلی و بین المللی از جمله موضوع هسته ای، برنامه های دولت برای مدیریت اقتصاد و روابط منطقه ای و بین المللی سخن گفت. حسن روحانی در تشریح دستاوردهای ایران در مذاکرات، به قطعنامه های پیشین علیه ایران که ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد صادر شده است، اشاره کرد و گفت: ما تا قبل از قطعنامه 2231، تهدیدی علیه صلح و امنیت بین المللی شناخته می شدیم، اما اکنون برنامه صلح آمیز ما به رسمیت شناخته شده است. ما بدون جنگ، بدون خواهش و بدون تسلیم، از طریق مذاکره کاری کردیم که سازمان ملل، قطعنامه های قبلی خودش را لغو کرد. روحانی این کار را بی نظیر دانست و گفت: سابقه نداشته که کشوری ذیل فصل هفت بدون جنگ یا تسلیم از این بند خارج شود. رییس جمهور درباره بازرسی ها هم گفت: هیچ کس در دنیا امنیت ملی و اسرار نظامی خود را معامله نمی کند و ما نخواهیم گذاشت کوچک ترین اسرار این کشور در هیچ حوزه ای، فاش شود و اگر پروتکل الحاقی را اجرا می کنیم در همان چارچوبی است که بسیاری دیگر از کشورهای جهان پذیرفته اند.
روزنامه جام جم با بررسی خبر پلیس به دنبال فراریان مالیاتی، نوشت: رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 2 ماه قبل با نیروی انتظامی هماهنگی لازم برای مقابله با کسانی که فرار مالیاتی دارند یا در چرخه مسایل اقتصادی مالیات خود را ابراز نمی کنند، آغاز کرده ایم. علی عسکری دیروز در جمع خبرنگاران افزود: این هماهنگی به امضای تفاهم نامه ای منجر شد تا با همکاری نیروی انتظامی روند مقابله با فرار مالیاتی تسریع شود. وی در پاسخ به این پرسش که به این همکاری با نیروی انتظامی اسم پلیس مالیاتی گذاشته شده است، یا خیر، اظهار کرد: ما اسم این همکاری را پلیس مالیاتی نمی گذاریم، اما در اصلاح قانون سازمان امور مالیاتی بازرس مالیاتی پیش بینی شده است. عسکری گفت: این بازرس ها حکم پلیس را خواهند داشت، یعنی می توانند به مودیان مالیاتی مراجعه و از عملکرد آنها بازرسی کنند و ببینند که چقدر قانون را رعایت می کنند.
خبرنگار می تواند به شبکه خبری هویت دهد، تیتر دیگر این روزنامه است. درآستانه روز خبرنگار رییس رسانه ملی از بخش های مختلف شبکه خبر بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رییس سازمان صداوسیما در این بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار، یاد و خاطره شهدای خبر رسانه ملی را گرامی داشت. محمد سرافراز در این بازدید از رویکردهای جدید شبکه خبر در اطلاع رسانی قدردانی کرد و گفت: رویکرد این شبکه خبری تر شده و شبکه را در رقابتی جدی و ناخواسته با شبکه های مطرح خبری دیگر قرار داده است. رییس رسانه ملی با اشاره به محدودیت های سازمان و لزوم به روزرسانی امکانات شبکه خبر، پیشرفت های شبکه خبر را مرهون تلاش نیروهای این شبکه دانست و تاکید کرد: خبرنگار نقش محوری دارد و می تواند به شبکه هویت دهد طوری که در دنیا برخی شبکه های خبری را به نام خبرنگارانشان می شناسند.
روزنامه جام جم با انعکاس موضوع وقتی آب، میراث فرهنگی را می بلعد، آورد: یکی از ظواهر توسعه در جوامع سدسازی است، موضوعی که در کنار به وجود آوردن فرصت های اقتصادی جدید و ایجاد اشتغال برای جامعه، زیست بوم منطقه و مظاهر تاریخی و فرهنگی را در معرض تهدید قرار می دهد و گاهی به مشکلات عدیده اجتماعی در اثر مهاجرت منجر می شود. از آنجا که کشور ما یکی از نخستین مناطق استقرار بشر اولیه به شمار می آید، آثار بی شماری از تمدن های کوچک و بزرگ در سراسر ایران وجود دارد که هر بار وقتی خبر ساخت سدی جدید شنیده می شود، در دل دوستداران فرهنگ و تاریخ این سرزمین هراس می افتد که مبادا این نشانه های ارزشمند تاریخ و فرهنگ بشری به زیر آب برود. شاید سد سیوند از نخستین سدهایی بود که با ساخت آن، بخش زیادی از آثار باستانی منطقه زیر آب می رفت و فشار افکار عمومی، مسوولان وزارت نیرو را مجبور کرد به پای میز مذاکره با سازمان میراث فرهنگی بنشینند و برای زمان دادن به فعالیت های نجات بخشی با این سازمان همکاری کنند.
این روزنامه یادداشت های را با عنوان های «آمانو در کدام سنگر؟» و «پلیس چاره کار نیست» به ترتیب به قلم سید رسول موسوی و عیسی شهسوار خجسته منتشر کرد.
«معامله های میلیونی بین معتادان دیجیتالی»، «داستان اسباب بازی؛ سرگرمی یا عنصر فرهنگی»، «تولد 3 قلو ها درآسمان»، «کارشکنی بانک هاعلت اصلی سقوط بورس»، «نخست وزیر عراق: پ.ک.ک در ترکیه است نه عراق» و «برنز تاریخی ژیمناستیک ایران» دیگر موضوع های روزنامه جام جم است.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9165**9131



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن