تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای تکمیل جاده پشتکوه جلیل به 50میلیارد زیال اعتبار نیاز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برای تکمیل جاده پشتکوه جلیل به 50میلیارد زیال اعتبار نیاز است یاسوج - ایرنا-نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا گفت: برای اتمام و تکمیل شدن جاده روستایی منطقه پشتکوه جلیل در شهرستان بویراحمد به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .


به گزارش ایرنا، غلام محمد زارعی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از عملیات ساخت این محور ارتباطی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون از 12 کیلومتر باقی مانده جاده روستایی پشتکوه جلیل عملیات ساخت هشت کیلومتر آن در حال اجراست.
وی ادامه داد: در سال جاری برای احداث این جاده، 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی بخش راه های روستایی کشور اختصاص یافته است .
زارعی اظهار امیدواری کرد که عملیات ساخت این هشت کیلومتر در سال جاری به پایان رسیده و آماده بهره برداری شود.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، ساخت جاده روستایی پشتکوه جلیل را مطالبه به حق مردم غیور و انقلابی این خطه ذکر کرد.
وی تاکید کرد که ساخت جاده روستایی پشتکوه جلیل نقش مهمی در ارتباط بخشی از ساکنان شهرستان بویراحمد با مردم شهرستانهای ممسنی و رستم دارد و تسریع در ساخت آن یک ضرورت است .
به گفته زارعی ، جاده روستایی منطقه پشتکوه جلیل در صورت بروز مشکل در جاده ملی یاسوج - بابامیدان به گچساران می تواند به عنوان جایگزینی مناسبی مورد استفاده و حمل و نقل قرار گیرد .
عملیات ساخت جاده روستایی منطقه پشتکوه جلیل در شهرستان بویراحمد افزون بر 20 سال است که شروع شده است اما بدلیل کمبود اعتبار و بی توجهی مسوولان هنوز به بهره برداری کامل نرسیده است.
این محور ارتباطی تا مرز شهرستان رستم در روستای چشمه گل 18کیلومتر طول دارد.
شش کیلومتر از این مسیر در دولت اصلاحات ساخته شد و عملیات ساخت شش کیلومتر دیگر از این مسیر در دولت سابق بدلیل کمبود اعتبار نیمه تمام رها شد.
منطقه پشکوه جلیل از جمله مناطق محروم شهرستان بویراحمد بوده که با شهرستان رستم
هم مرز است.
مردم غیور منطقه جلیل نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند و از معدود مناطق روستایی در ایران است که در جنگ دارای گردان رزمی مستقل بود.
منطقه روستایی پشتکوه جلیل با بیش از 20 روستا افزون بر پنج هزار نفر جمعیت دارد.
1662



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن