تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل طرح کمربندی جنوبی بابل نیازمند حدود 300 میلیاردریال اعتبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تکمیل طرح کمربندی جنوبی بابل نیازمند حدود 300 میلیاردریال اعتبار است ساری - ایرنا - نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل طرح کمربندی جنوبی بابل نیازمند حدود 300 میلیارد ریال اعتبار است.


حجت الاسلام علی اکبر ناصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنکار ایرنا افزود : آغاز طرح کمربندی جنوبی بابل بعنوان یک پروژه زیربنایی به طول 16 و نیم کیلومتر از 13 سال گذشته در بابل آغاز شد که بدلیل عدم تخصیص اعتبار به موقع بهره برداری از آن به تاخیر افتاده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگری های متعدد در دو سه سال اخیر روند اجرایی این طرح با شتاب بیشتری در حال انجام می باشد که امیدواریم با توجه ویژه مسوولین و تخصیص اعتبار به موقع هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه اخیرا به مبلغ 170 میلیاردریال برای تسهیل در روند اجرای طرح کمربندی جنوبی بابل تخصیص یافته است؛ بیان داشت: برای تکمیل طرح کمربندی جنوبی بابل به میزان 300 میلیاردریال دیگر نیاز است .
وی احداث پل روگذر و زیرگذر در مسیر کمربندی بابل را از اولویت های مهم در بهره برداری از فاز اول این طرح دانست و گفت: برای تردد خودروها احداث پل با شتاب در حال احداث می باشد که امیدواریم فاز اول این طرح با تخصیص به موقع اعتبارات این طرح براساس قول های داده شده از سوی مسئولین وزارت راه و شهرسازی تا هفته دولت افتتاح و تردد در این مسیر امکان پذیر شود.
ناصری در ادامه با بیان اینکه بابل یکی از شهرستان های پرترافیک در سطح استان مازندران است ؛ افزود: عدم احداث طرح کمربندی جنوبی بابل در افزایش حجم ترافیک تاثیر زیادی دارد که بهره برداری هر چه زودتر این طرح بزرگ حیاتی را برای کاهش حجم ترافیک برای مردم این شهرستان را می طلبد .
طرح کمربندی جنوبی بابل به طول 16 و نیم کیلومتر از جاده قدیم آمل به بابل آغاز و با طی مسیر از جاده شهید صالحی و گنج افروز به جاده بابل به قائمشهر و در روستای هتکه پشت منتهی می شود.ک/3
7328/6097



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن