تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815536844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب صورت های مالی کانون شرکت های لیزینگ ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تصویب صورت های مالی کانون شرکت های لیزینگ ایران تهران - ایرنا - مجمع عمومی سال مالی منتهی به اسفندماه 1393 کانون شرکتهای لیزینگ ایران برگزار شد و مجمع صورت های مالی کانون را برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 93 مورد تصویب قرار داد.


به گزارش روزشنبه ایرنا از روابط عمومی کانون شرکت های لیزینگ ایران، مجمع عمومی سال مالی منتهی به اسفندماه 1393 کانون شرکتهای لیزینگ ایران به ریاست حمید ابدالی برگزار شد. این جلسه با حضور اعضای هیأت مدیره کانون و نیز مدیران عامل و یا نمایندگان شرکت های عضو کانون شرکت های لیزینگ ایران برگزار گردید.
در این جلسه ابدالی به عنوان رئیس مجمع، سیداحمد اولیائی و غلامرضا فرساد ناظر و حمید شیروانی به عنوان منشی مجمع انتخاب شدند.
در ادامه ابدالی و حمید شیروانی رئیس هیات مدیره و دبیرکل کانون شرکت های لیزینگ ایران گزارش فعالیت هیات مدیره وعملکرد مالی کانون را قرائت کردند که پس از استماع گزارش، صورت های مالی و عملکرد سال 1393 کانون به تصویب مجمع رسید.
رئیس هیأت مدیره کانون فعالیت های صورت گرفته درطی این سال را مثبت ارزیابی نمود و گفت: کانون توانست صدای دست اندرکاران این صنعت را به گوش آحاد مردم و نیز نهادهای تصمیم گیر کشور برساند که برآیند آن توجه امروز بانک مرکزی و سایر سیاستمداران به خواسته های این صنعت است.
وی با اشاره به جلسات متعددی که با مسئولین بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی با حضور نمایندگان کانون برگزار شد، افزود: امروز با همت و تلاش دست اندرکاران کانون و نیز حمایت شرکتهای عضو، نوع نگرش به صنعت لیزینگ تغییر کرده و مسئولین متوجه شده اند که درصورت حمایت از این صنعت چه دستاوردهای ارزشمندی در اقتصاد کشور ایجاد خواهد شد.
سپس شیروانی دبیرکل کانون با تشریح فعالیت های صورت گرفته در سال 93 در کانون، افزود: امروز، دیگر آحاد مردم و سیاستمداران با این واقعیت آشنا هستند که آنچه شرکتهای بی اعتبار و بدون مجوز انجام می دهند و درحق مردم اجحاف می نمایند از شرکتهای معتبر و مجوزدار لیزینگ جداست و شرکتهای معتبر لیزینگ به کلیه تعهدات خود در قبال مردم وفادار هستند.
دبیرکل کانون نیل به این دستآوردها را نتیجه برنامه های تدارک دیده شده کانون دانست و افزود: صنعت لیزینگ در تمام جوامع پیشرفته ابزاری در اقتصاد است که مانع رکود و تورم می باشد و در ایجاد اشتغال و رفاه عمومی نقش حائز اهمیت ایفا می نماید.
اقتصام(1)9141**1558



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن