تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816656603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعویق اکران رستاخیز به معنای لغو مجوز اکران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: تعویق اکران رستاخیز به معنای لغو مجوز اکران نیست قم - ایرنا - معاون حقوقی و پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا اطلاع ثانوی اکران فیلم رستاخیز به تعویق افتاده است اما این امر به منای لغو مجوز اکران فیلم نیست.


به گزارش ایرنا، حسین نوش آبادی روز شنبه پس از پایان آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در جمع خبرنگاران افزود: رستاخیز مجوز اکران داشته است و این فیلم مراحل قانونی خود را طی کرده است و به طور طبیعی اکران آن بلامانع بوده است اما برخی نظرات و شبهاتی که در مورد تعدادی از سکانس های فیلم مطرح شد همچنین نظرات برخی مراجع تقلید باعث شد فعلا تا اطلاع ثانوی اکران رستاخیز به تعویق بیفتد.
وی ادامه داد: مراحل اجرایی لازم برای انجام برخی اصلاحات مد نظر در فیلم رستاخیز باید انجام شود و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این رابطه دستور تعویق داده است.
وی تاکید کرد: گرچه در مورد به نمایش درآوردن سیما و چهره حضرت ابوالفصل (ع) نظر اجماعی وجود ندارد اما به احترام برخی مراجع بزرگوار تقلید دستور به تعلیق اکران رستاخیز داده شد تا اشکالات آن برطرف شود.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: سعی بر آن داریم که برنامه های فرهنگی هنری خود را بر اساس موازین شرعی و ضوابط قانونی اجرا کنیم و عنصر قانون و شرع در برنامه ریزی وزارت ارشاد همواره مد نظر بوده است.
وی ادامه داد: نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما اولویت اول است و لحاظ کردن سایر نظرات مراجع برای ما اهمیت دارد و خوشبختانه علما و مراجع نیز هوشیار و آگاه هستند گرچه ارتباط و تعامل دستگاه فرهنگی با مراجع باید نزدیک تر شود.
وی در پاسخ به سووالی در مورد آخرین وضعیت سفر حج عمره بیان داشت: آن شروطی که برای از سرگیری روابط برای اعزام زائران عمره و محاکمه متجاوزان به دو نوجوان ایرانی تعیین کرده بودیم هنوز محقق نشده است.
نوش آبادی افزود:تنبیه دو فرد هتاک به دو نوجوان ایرانی جسارتی به ملت ایران و همه زائران بود و هنوز عذرخواهی رسمی دولت عربستان بابت این اقدام شنیع ماموران سعودی به طور کامل از مجاری قانونی و دیپلماتیک انجام نشده است.
وی با اشاره به این که تامین امنیت کافی برای رفت و آمد زائران و فضای مناسب برای تردد حجاج ایرانی هنوز ایجاد نشده است گفت: امروز عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است و به تجاوز به این کشور و کشتار بیرحمانه زنان و کودکان می پردازد از این رو به اندازه کافی خود را درگیر این مسائل کرده است اما جمهوری اسلامی ایران هنوز بر شروط خود باقی است و معتقدیم که حرمین شریفین باید به دست جمعی از علمای اسلامی اداره شود.
معاون پارلمانی وزیر ارشاد افزود: مقامات سعودی که خود را خادم الحرمین می دانند لیاقت کافی برای اداره اماکن مقدسه ندارند و باید مجمعی از علمای کشور اسلامی مکه و مدینه که متعلق به جهان اسلام است را اداره کنند.
وی هم چنین در پاسخ به سووالی در زمینه آخرین حمایت های وزارت ارشاد از احداث تالار مرکزی شهر قم گفت:علاوه بر منابع ملی که برای اجرای پروژه های فرهنگی وجود دارد منابع استانی برای تامین این نیازها در نظر گرفته شده است و در ملاقاتی که با استاندار قم داشتیم وی قول داد از همه ظرفیت ها برای امکانات مالی و اعتباری برای در اولویت بودن برنامه های ارشاد استفاده کند.
در این آیین ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه ، حجت الاسلام عباس دانشی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی شد.ک/3
7408/ 6133/



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن