تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799677357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ها و نفرات برتر مسابقات کونگ فو بانوان کشور معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم ها و نفرات برتر مسابقات کونگ فو بانوان کشور معرفی شدند سنندج- ایرنا - تیم ها و نفرات برتر مسابقات کونگ فو بانوان کشور پس از دو روز رقابت در سنندج مرکز استان کردستان، معرفی شدند


به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات بزرگسالان کونگ فو بانوان قهرمانی کشور به میزبانی شهر سنندج طی روز های 8 و 9 مرداد ماه در سالن آزادی این شهر و با حضور 300 ورزشکار از 28 استان کشور برگزار شد.
پس از دو روز رقابت تیم ها و نفرات شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در بخش تیمی، استان فارس به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم های آذربایجان شرقی و قزوین به ترتیب عناوین دوم و سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.
در بخش انفرادی این دوره از رقابت ها و در وزن 48 کیلوگرم، یلدا محمد پور از آذربایجان شرقی مقام اول، آرزو فتوح آبادی از فارس مقام دوم و ساوه گراوندیان از اصفهان و سودابه فتح الهی از تهران الف مشترکاُ سوم شدند.
در وزن 51 کیلوگرم، سمیه خان بابایی از قزوین رتبه اول، الناز نریمانی از فارس رتبه دوم و مهسا اسدی از گلستان و مریم علوی از زنجان به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
در وزن 54 کیلوگرم این دوره از رقابت ها کژال بختیاری از ایلام مدال طلا ، سحر علیزاده از هرمزگان مدال نقره، صبا کشاورزیان ازخراسان رضوی و فاطمه جوانبخش از اصفهان به صورت مشترک مدال برنز را به خود اختصاص دادند.
در وزن 58 کیلوگرم زهرا دهقان از فارس رتبه اول، نازیلا پرنیان از آذربایجان شرقی رتبه دوم ، روشا محب علی از خراسان رضوی و فاطمه عبدالغدیری از اصفهان به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
همچنین سحر نجاتی از فارس رتبه اول وزن 64کیلوگرم را به خود اختصاص داده و نگین رازی از کرمان رتبه دوم این وزن و زهرا علیزاده از آذربایجان شرقی و زهرا خلیفه از خراسان رضوی رتبه سوم مشترک این وزن را کسب کردند.
در وزن 66 کیلوگرم نیز نسرین باشور از آذربایجان شرقی رتبه اول، سمیه محمدپناه از اصفهان رتبه دوم ، سمیه زند اقسایی از کرمان و سیده مبینا گلی پور از البرز رتبه سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
مدال طلای وزن 71 کیلوگرم به انسیه یونسی از فارس رسید و عاطفه بانویی از خراسان رضوی مدال نقره ، سمیرا خرم از هرمزگان و ژینو امیری از کردستان الف به صورت مشترک مدال برنز را کسب کردند.
در وزن 77 کیلیوگرم نیز صغری عباسلو از کرمان مقام اول، سمیه عبداللهی از فارس مقام دوم، دلکش کرمی از کردستان الف و الهه محمدی از قزوین مقام سوم مشترک را کسب کردند.
در وزن 81 کیلوگرم، الهام اسفندیاری از قزوین مقام اول، آرزو سقایی از اصفهان مقام دوم، فرشته پدیدار از فارس و محدثه حق پناه خراسان شمالی مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
در وزن 88 کیلوگرم این دوره از رقابت ها نیز نسرین شفیعی از آذربایجان شرقی، فیروزه پور قربان از قزوین، الناز خرمی از البرز و سروه کاظمی از کردستان (ب) عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
گفتنی است بر اساس اعلام فدراسیون کونگ فو کشور نفرات برتر رقابت های بزرگسالان کونگ فو بانوان قهرمانی کشور از سوی کادر فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.ک/2
7351/6108



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن