تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802761827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود آموزشگاه های آزاد به فضای آموزش های مجازی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قائم مقام وزیر کار خبر داد، ورود آموزشگاه های آزاد به فضای آموزش های مجازی تهران - ایرنا - قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با ارائه خدمات از سوی یکی از شرکت های خدمات ارتباطی، آموزشگاه های آزاد هم می توانند به آموزش های مجازی بپردازند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، ابوالحسن فیروزآبادی روز چهارشنبه در نشست امضای تفاهمنامه بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که در محل سازمان برگزار شد، افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور همواره نقش ارزنده ای در آموزش های مهارت در کشور بر عهده داشته است.
وی ادامه داد: با توجه به تحولات جهانی در نظام آموزشی که از تکنولوژی در آموزش بهره گیری می شود سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز در این راستا از فناوری نسل دوم مخابراتی (همراه اول)استفاده کرده است.
وی بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تاکنون 78میلیون پیامک آموزشی را برای افرادی که با این سازمان ارتباط دارند ارسال کرده است.
فیروز آبادی با اشاره به نیازهای جدید آموزشی در فضای مجازی گفت: برای توسعه آموزش های مجازی نیاز به اپراتورهای نسل سوم داریم.
به گفته قائم مقام وزیر کار، تاکنون در 330 شهر این فناوری ایجاد شده به طوری که حدود 70درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار می دهد.
وی گفت: در جهت هم افزایی از بهره گیری امکانات تکنولوژی نسل سوم در ارتباط ، وزارت کار توانست تحت تفاهمنامه یاد شده با شرکت رایتل به نتیجه برسد.
وی اظهار امیدواری کرد: هر ایرانی در هر جا و هر زمان بتواند از نظام آموزشی مجازی بهره گیری کند.
وی با اشاره به آموزشگاه های خصوصی گفت: 13هزار و 500 آموزشگاه خصوصی با پلاتفرمی که از سوی رایتل تهیه شده است می توانند در زمینه آموزش های مجازی مشارکت داشته باشند.
به گفته فیروز آبادی، تاکنون از طریق این پلاتفرم 320 هزار نفر آموزش کسب کرده اند که 65هزار نفر موفق به دریافت گواهینامه شده اند.
وی آموزش مجازی از طریق این شرکت خدمات ارتباطی را صرفه جویی قابل توجهی در نظام آموزشی ذکر کرد و گفت: با توجه به آموزشگاه های آزاد و دولتی که از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور موضوع آموزش مهارت را پیگیری می کنند، راه اندازی آموزش مجازی از طریق اپراتور نسل سوم تلفن همراه، با افزایش چشمگیر آموزش های مهارت مواجه خواهیم شد و امیدواریم که از سال آتی اعطای گواهینامه از طریق این نظام آموزشی داشته باشیم.
در پایان این مراسم تفاهمنامه همکاری میان کورش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مسعود خسروی عضو هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل به امضا رسید.
اقتصام(3) 9123 ** 1574



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن