تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802447342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت ۳۰ آموزشگاه آزاد فنی‌وحرفه‌ای در صومعه‌سرا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
فعالیت ۳۰ آموزشگاه آزاد فنی‌وحرفه‌ای در صومعه‌سرا
رئیس مرکزآموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای صومعه‌سرا گفت:۳۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در صومعه‌سرا فعالیت می‌کنند حدود یکصد هزار نفر در سال ۹۳ در این آموزشگاه‌ها آموزش دیدند.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم سالاری، اظهار کرد: در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای صومعه‌سرا ۳۰۰ نفر شرکت کرده‌اند.


وی با بیان اینکه همه کلاس‌های این مرکز به صورت رایگان برگزار می‌شود، افزود: افراد پس از اتمام کلاس‌ها و شرکت در آزمون و کسب نمره قبولی، گواهینامه مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.


رئیس مرکزآموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای صومعه‌سرا با بیان اینکه ۱۵۰ نفر در رشته‌های کارآموزی شرکت کرده‌اند، گفت: کلاس‌ها در قالب فرهنگ و هنر، کشاورزی، صنعت و معدن برگزار می‌شود.


سالاری با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر در کلاس‌های خدمات شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: ۷۰ نفر در کلاس‌های فرهنگ و هنر، ۶۰نفر در بخش کشاورزی، ۴۰۰ نفر در بخش صنعت حضور دارند.


وی با بیان اینکه برای ۲۰ نفر از سپاه و ۲۰ نفر از نیروی انتظامی و ۱۸ نفر از زندان کلاس‌های متنوع برگزار کرده‌اند، خاطرنشان کرد: جوشکاری، مکانیک خودرو، تراشکاری، برق خودرو، برق سنعت، برق ساختمان، آبگرمکن، پکیج، گلخانه، زنبورداری، قارچ صدفی و دکمعه‌ای، تراکتور و تیلر از جمله کلاس‌های برگزار شده است.


رئیس مرکزآموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای صومعه‌سرا با بیان اینکه در سال ۹۳، پانصد و چهل نفر در این مرکز در رشته خدمات آموزش داده شدند، اظهار کرد: در رشته فرهنگ و هنر ۱۷۶ نفر، در کشاورزی ۱۴۰ نفر و در صنعت ۷۱۸ نفر آموزش دیدند.


سالاری با بیان اینکه عملکرد ۹۰ ساعت ۳۵۰ هزار نفر ساعت بود، افزود: در سال ۹۳، یک هزار و ۳۰۰ نفر در آزمون ادواری فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.


وی با بیان اینکه همچنین در سال ۹۳،برای سیصد نفر سمینار اموزشی برگزار کردند، گفت: در زمینه تاسیسات برای ۳۰ نفر سمینار تخصصی خودرو برگزار شد.


رئیس مرکزآموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای صومعه‌سرا با بیان اینکه ۳۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در صومعه‌سرا فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: حدود یکصد هزار نفر در سال ۹۳ در این آموزشگاه‌ها آموزش دیدند.


سالاری خاطرنشان کرد: ۳۰۰ دانشجو در مرکز علمی، کاربردی مهارت فنی و حرفه‌ای صومعه‌سرا در چهار رشته کاردانی برق صنعتی، مکانیک خودرو، تاسیسات صنعتی و لوازم خانگی و کارشناسی مکانیک خوردرو تحصیل می‌کنند.
وی اظهار کرد: ثیت‌نام در مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای صومعه‌سرا در سال تحصیلی جدید از ۸ مرداد ماه آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد و همه افرادی کمه دارای دیپلم هستند می‌توانند در این مرکز ثبت نام به عمل آورند.


رئیس مرکزآموزش علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای صومعه‌سرا با بیان اینکه کلیه امکانات و دوره‌های آموزشی مرکز به صورت رایگان ارائه می شود، گفت: نیروهای جوان فاقد مهارت، نیروهای شاغل فاقد مهارت، سربازان، زندانیان، اصناف، دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف مراکز فنی و حرفه‌ای هستند.


پایان پیام/ی



اخبار مرتبط

ایران رتبه نخست دنیا در صادرات سیمان
استقبال از قهرمان مسابقات ربوکاپ 2015
ایجاد36 کانون فرهنگی برای مددجویان کمیته امداد لرستان
اختصاص 500 قطعه بچه ماهی خاویاری گونه فیل ماهی به استان اصفهان




۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن