تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814662986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چری، خودروسازی با نگرش به آینده +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: چری، خودروسازی با نگرش به آینده +عکس
خودروسازان بزرگ جهانی همواره با ارائه مدلهای کانسپت سعی در ارایه نمایش توان تکنولوژی و مهندسی و ارائه دیدگاه های آینده خود در این صنعت پر رقابت دارند.
آفتاب : خودروسازان بزرگ جهانی همواره با ارائه مدلهای کانسپت سعی در ارایه نمایش توان تکنولوژی و مهندسی و ارائه دیدگاه های آینده خود در این صنعت پر رقابت دارند.

تولید این محصولات که کعمولا در نمایشگاه های معتبر بین المللی نمایش داده می شود گواه بر فعالیت های مهندسی و بازاریابی شرکت های بزرگ می باشد.


چری، خودروسازی با نگرش به آینده



اخیرا چینی ها نیز دست به کار شده و در نمایشگاه های معتبر همپای بزرگان به ارائه خودروهای کانسپت و دیدگاه های خود می پردازند. در این میان در سال های اخیر چری به عنوان خودروسازی بزرگ عزم در راه جهانی شدن و ورود به بازارهای معتبر دارد هر ساله کانسپتهای زیبا با مهندسی بالا که نشات گرفته از تیم مهندسی بین المللی و معتبر این شرکت بزرگ خودروسازی می باشد عرضه می دارد.

در سالهای گذشته کانسپتهای آلفا 5 و بتا5را معرفی نمود که حاصل آن تولید خودروهای استراتژیک و موفق چری یعنی آریزو7 و تیگو5 گردید.این دو خودرو کمپانی چری را وارد مرحله جدید از تولید، کیفیت و مهندسی نمود.


چری، خودروسازی با نگرش به آینده



اخیرا دو کانسپت آلفا و بتا نیز معرفی گردیدند. کانسپت آلفا یک سدان زیبا و مدرن و بتا نیز یک مینی SUV جذاب می باشد که در برنامه های آتی چری برای تولید قرار خواهد گرفت تا نشان دهنده عملکرد درست یک شرکت خودروسازی در راه جهانی شدن باشد. 




تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن