تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805788078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت و پشتيباني از مقام ولايت در عصر ما از مهم ترين وظايف است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۴۹ب.ظ)
حضرت آيت الله دستغيب در نشست شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه کرامت کشور در حرم شاه چراغ : حمايت و پشتيباني از مقام ولايت در عصر ما از مهم ترين وظايف است موج - شيراز - توليت آستان مقدس احمدي و محمدي (ع) گفت: در عصر حاضر و با معظلاتي که جامعه بشري با آن روبروست ، حمايت و پشتيباني از ولي فقيه مهم ترين وظيفه مومنين است.
به گزارش خبرگزاري موج،حضرت آيت الله سيد علي اصغر دستغيب، توليت آستان مقدس احمدي و محمدي (عليهما السلام) امروز (3مرداد) در جلسه اعضاي شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه کرامت کشور در سالن شهيد آيت الله دستغيب آستان مقدس حضرت احمد بن موسي شاهچراغ (عليه السلام)، اظهار داشتند: دهه کرامت در راستاي نشر فرهنگ کرامت با نگرش به سبک زندگي الگو هاي بزرگ بلکه عالي ترين الگو هاي کرامت در جامعه است.
وي با اشاره به ويژگي هاي بارز شخصيتي سه فرزند امام هفتم (عليه السلام) که در ايام دهه کرامت برنامه ها با محوريت آنان برگزار مي شود، افزودند: مقام ولايت و امامت حضرت امام رضا (عليه السلام) که جايگاه خود دارد، حضرت فاطمه معصومه (سلام الله عليها) که عالي ترين مقامات معنوي نزد خدا براي ايشان است و حضرت شاهچراغ (عليه السلام) نيز جايگاه رفيع ايشان از لحاظ مقامات معنوي و امين ولايت از مشخصه بارز شخصيت ايشان است.

نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه حضرت شاهچراغ (عليه السلام) جايگاه خاصي در معرفي ولايت برادر بزرگوارشان حضرت امام رضا (عليه السلام) داشتند، خاطرنشان کردند: در شرايطي قرار گرفته ايم که تاريخ حيات ائمه در برخي مقاطع تکرار شده است و حمايت و پشتيباني از مقام ولايت در عصر ما از مهم ترين وظايف است.

توليت معظم آستان مقدس احمدي و محمدي (عليهما السلام) افزودند: دهه کرامت ارزش ويژه دارد و مردم براساس مودتي که به خاندان ائمه اطهار (عليهم السلام) دارند، به سمت حرم هاي مطهر جاري هستند و البته نقش عمده اي خواص و ستاد دهه کرامت داشته و مي تواند بالاتر از اين داشته باشد که از لحاظ معرفتي نيز گام هايي برداشته شود تا مردم با شناخت و آگاهي بيشتري به زيارت نائل شوند.
ايشان تاکيد کردند: توصيه مقام معظم رهبري اين بوده است که اين مرقد تابناک که قبله اميد مردم است، اهتمام بيشتري براي آن انجام شوند و توسعه داده شود که هم امکانات بيشتري در اختيار زائرين قرار داده شود و هم از لحاظ معرفتي پايه هاي قوي تري داشته باشد.

حضرت آيت الله دستغيب افزودند: حرم مطهر با بسياري از مسايل و موانع مواجه است و آن انتظاري که از مسئولان براي رفع آن وجود دارد عملياتي نمي‌شود.
تمام هدف مسئولان آستان مقدس احمدي و محمدي(ع) توسعه فرهنگي و معنوي حرم مطهر و ايجاد شرايط بهتر براي زائران، ارادتمندان و دوستداران آن حضرت است و مسئولان نيز بايد همکاري بيشتري داشته باشند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن