تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798266711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسیبی به نام بی توجهی به برنامه زمانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازسازی مجموعه تئاتر شهر از نگاه مدیر این مجموعه آسیبی به نام بی توجهی به برنامه زمانی تهران - ایرنا - مدیرمجموعه تئاترشهر با اشاره به کار فشرده در روند بازسازی و نوسازی مجموعه تئاترشهر مهمترین عامل تاخیر در انجام تعهدات را وجود آسیب در امر برنامه ریزی زمانی در مسیر تحویل سالن ها به مجموعه دانست.


پریسا مقتدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار تئاتر ایرنا درباره دلایل تاخیر در راه اندازی سالن سایه و دو پلاتوی مجموعه تئاترشهر که پیشتر اعلام شده بود تا پایان تیر ماه آماده بهره برداری خواهد بود گفت: هنگام بیان این خبر تاکید شده بود که در صورت ورود تجهیزات و همزمانی آن با تعمیرات بازسازی تا زمان مقرر تحویل داده خواهد شد که متاسفانه هنوز تجهیزات به دست ما نرسیده است.
وی با بیان آنکه یکی از اساسی ترین مشکلات در زمینه آماده سازی سالن ها آسیب در روند برنامه ریزی زمانی دقیق و تعمیرات بازسازی است ادامه داد: با وجود دقت در مراحل تعمیرات بازسازی و نوسازی و همچنین حساسیت پیمانکار؛ اما پروژه بازسازی از نظر برنامه زمانی با آسیب مواجه است.

** امکانات فنی سالن ها هنوز به دست ما نرسیده
مدیرمجموعه تئاتر شهر با اشاره به این مساله که از دیگر مشکلات نرسیدن تجهیزات فنی و نوری سالن سایه است خاطرنشان کرد: تجهیزات نوری هنوز به تئاترشهر وارد نشده و طبق صحبت های مدیر طرح نوسازی و بازسازی تئاتر شهر، قرار است تا اواسط هفته جاری وارد شود.
بازسازی تئاتر شهر از اسفند سال 93 کلید خورد.
وی با تاکید بر لزوم حضور متخصصان برای نصب تجهیزات جدید افزود: به توجه به کارکرد تخصصی سالن سایه و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار بر آن است که علاوه بر نصب تجهیزات نوری و صوتی سالن سایه، بخشی از امکانات به صورت پرتابل (دارای قابلیت جابه جایی) نیز در سالن باشد تا در صورت نیاز و خواست کارگردان بتوان آن بخش از تجهیزات نوری و صوتی را در اختیار نمایش قرار داد و به همین دلیل نصب و راه اندازی تجهیزات جدید باید با حضور متخصص امر صورت گیرد.

** ابهام در تحویل سالن قشقایی تا پایان مردادماه
مقتدی ابراز امیدواری کرد تا همزمان با اتمام کار سالن سایه، شرایط تعویض و به روزرسانی صندلی های آن نیز صورت گیرد و اظهار داشت: طبق آخرین صحبت های آقای مسعود معمار سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنوز صندلی های سالن سایه خریداری نشده و به دست ما نرسیده است ، امیدوارم این امر هر چه سریع تر صورت گیرد تا همزمان با اتمام نوسازی فنی سالن شاهد نصب صندلی های جدید در این تالار باشیم.
وی همچنین درباره زمان تحویل سالن قشقایی که پیش از این فرشید مصدق نماینده تام الاختیار معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه تئاترشهر در امر بازسازی از آماده شدن آن تا پایان مردادماه خبر داده بود گفت: با توجه به روند کند بازسازی و نوسازی سالن و همچنین تاخیر در امکانات فنی سالن ها احتمال به پایان رسیدن کار سالن قشقایی و بهره برداری از آن تا پایان مرداد ماه دور از ذهن به نظر می رسد.

** بازسازی سالن اصلی بعد از جشنواره تئاتر فجر
مدیرمجموعه تئاتر شهر با تاکید بر لزوم برنامه زمانی دقیق و پایبندی به آن از سوی شرکت پیمانکار و مسئولان ناظر درباره روند بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر گفت: در ابتدا باید اقدامات ابتدایی چون نقشه برداری، طراحی و نقشه کشی به شکل کامل، تخصصی و اصولی صورت گیرد و در ادامه با بررسی نقشه نهایی و گفت و گو با جامعه هنری روند تخریب سالن اصلی و بازسازی آن را آغاز کنیم.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شده تا ابتدا کلیه امکانات فنی سالن اصلی تهیه و خریداری و در جای مشخصی انبار تا مجوز تخریب سالن صادر شود و با استناد به شرایط موجود و برنامه زمانی کار بازسازی و نوسازی سالن اصلی مجموعه تئاترشهر بعد از جشنواره بین المللی تئاتر فجر عملیاتی خواهد شد.

** تخطی پیمانکار و جریمه شهرداری
مقتدی در ادامه بحث تازه ترین اخبار از روند بازسازی و نوسازی مجموعه تئاتر شهر در پاسخ به حضور بلوک های سیمانی رو به روی در پشتی تئاترشهر گفت: پیش از این به پیمانکار تذکر داده شده بود که نخاله های ساختمانی را از محل تخلیه کند اما به دلیل بی توجهی وی و با سرکشی شهرداری منطقه و مشاهده نخاله های موجود او به پرداخت جریمه محکوم شده و این بلوک ها از سوی شهرداری در آن محل قرار داده شده اند که بعد از پرداخت جریمه، جمع آوری خواهد شد.
وی افزود: البته در صورت ورود تجهیزات مشکلی برای تخلیه و ورودشان به مجموعه وجود نخواهد داشت.
فراهنگ**9266**1601**



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن