تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات گازرسانی به 11 روستای شهرستان خاتم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آغاز عملیات گازرسانی به 11 روستای شهرستان خاتم یزد - ایرنا - عملیات گازرسانی به 11 روستای شهرستان خاتم با 12 میلیاردریال اعتبار ، 29 کیلومتر لوله گذاری و نصب 350 علمک آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته ، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در آیین آغاز عملیات گازرسانی به روستای فتح آباد شهرستان خاتم گفت : در سالی که رهبر معظم سال همدلی و همزبانی نامیده اند این شرکت ، یک حرکت پرشتاب را در راه گازرسانی شروع کرده و آن گازرسانی به دورترین نقاط روستایی استان است.
منوچهر فلاح افزود : در آغاز نیمه دوم امسال نیز عملیات گازرسانی به دهستان چاهک را آغاز خواهیم کرد که اتمام عملیات این پروژه یکساله بوده ولی امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم زودتر از موعد روستاهای این شهرستان را از نعمت گاز بهره مند کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان با مهم دانستن بحث گازرسانی اظهار کرد : طرحهای گازرسانی حمایت همه مردم را می طلبد و همچنین تعامل و سرزدن به پیمانکار نیز که موجب دلگرمی او شود از اهمیت برخوردار است.
به گفته فلاح شرکت گاز استان یزد از نظر گازرسانی به گلخانه ها مقام دوم را در کشور دارا بوده و از نظر گازرسانی به بخش صنعت نیز در مقام چهارم کشوری است.
این مسوول با تاکید بر لزوم توجه به گازرسانی به گلخانه های شهرستان خاتم خاطرنشان کرد : در بحث توسعه نیز مردم این شهرستان باید توجه ویژه به زیرساخت ها انجام دهند تا سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری از شهرستان خارج نشوند.
فلاح یادآور شد : از 20 شهر استان 18 شهر در حال استفاده از گاز هستند و در مروست شهرستان خاتم نیز فاز یک آن به پایان رسیده و فاز دوم آن نیز 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همچنین 173 روستا نیز در حال استفاده از نعمت گاز هستند.
در ابتدای این مراسم فرماندار خاتم با اشاره به پربرکت بودن ماه جاری برای مردم این شهرستان گفت : در این ماه طرح های مهمی در شهرستان آغاز و به بهره برداری می رسد که ما این را به فال نیک خواهیم گرفت.
محمد زاده رحمانی با اشاره به بهره برداری از جاده تنگ چنار به علی آباد در محور یزد - خاتم در چند روز آینده اظهار داشت: ساخت جاده مروست به ابرکوه نیز در مراحل پایانی است و همچنین در روزهای آتی عملیات ساخت جاده کمربندی هرات و روستای چاهک آغاز می شود.
وی تاکید کرد: شهرستان خاتم یکی از شهرستان های در حال توسعه استان است و امیدواریم این روند رو به پیشرفت بیشتر شود تا بزودی به یکی از شهرستان های برخوردار و توسعه یافته تبدیل شویم.
شهرستان خاتم با 38 هزار نفر جمعیت به مرکزیت شهر هرات در 240 کیلومتری جنوب یزد واقع است. ک/2
1968/8068






03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن