تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخلاق حرفه ای لازمه پویایی و پیشرفت هنر نمایش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخلاق حرفه ای لازمه پویایی و پیشرفت هنر نمایش است ملایر- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: باید با رعایت اخلاق حرفه ای و بکارگیری اصول فنی برای پویایی و پیشرفت هنر نمایش این شهرستان تلاش کنیم.


به گزارش ایرنا غلامرضا جمالی زاده روز جمعه در نشست صمیمی با هنرمندان نمایش شهرستان ملایر افزود: کار جمعی و بهره گرفتن از نظرات دیگران، اثرات مثبت فراوانی دارد که سبب پیشرفت در کارها می شود.
وی اظهار کرد: برای نتیجه گرفتن از اقدامات و حرکتهای فرهنگی، چنانچه هر فرد خود را مقید به حرکت و پویایی بداند این حرکت به جمع هم خواهد رسید و در نهایت کل به حرکت در می آید.
وی هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی، همفکری و جهت گذاری برای برنامه های تئاتر ملایر دانست و افزود: هیچ فکر و اندیشه ای تاکنون نتوانسته هنر نمایش و قابلیت های آن را نادیده بگیرد و یا آن را کنار بزند.
جمالی زاده با بیان اینکه رقبای نمایش هم به نقش و تأثیر گذاری آن در جامعه به خوبی واقفند، اظهار کرد: به این دلیل باید بیش از گذشته و با نگاهی فلسفی و عمیق به این موضوع بپردازیم و همسو با سایر رشته ها برای پویایی و پیشرفت هنر تئاتر و نمایش این شهرستان کمک کنیم.
وی با اشاره به فراز و فرودهای تئاتر ملایر افزود: هنرمندان تئاتر ملایر برای اینکه همیشه سرآمد باشند و با افول مواجه نشوند، لازم است برای رسیدن به اهداف با کنار گذاشتن تفرقه و جدایی به اتحاد، همدلی و همکاری فکر کنند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: ما نیز وظیفه داریم به برقراری ارتباط مناسب بین هنرمندان تئاتر در گذشته و حال کمک کنیم که در این زمینه برای حفظ دستاوردهای خوب تئاتر ملایر و ترسیم چشم انداز آینده، یکی از اهداف ما استفاده از تجارب گذشته و پیشکسوتان است.
جمالی زاده استفاده حداکثری از ظرفیتهای خوب هنرمندان ملایر و پتانسیل های شهرستان را از دیگر اهداف برشمرد و بیان کرد: گروههای نمایشی باید در کنار نگاه به جشنواره ها، نگاه به مردم را در برنامه خود لحاظ کرده و با هدف گذاری در نمایش، عامه پسند بودن آن را مد نظر قرار دهند تا رضایت مردم را در پی داشته باشد.
وی توجه ویژه به کمیت و کیفیت در تئاتر را یکی از اولویت ها عنوان کرد و گفت: اهمیت دادن به کمیت تئاتر و تعداد گروه ها، موجب می شود هنرمندان بیشتری به تئاتر روی آورده و مردم نیز با دیدن کارها و سلایق متفاوت جذب فضاهای فرهنگی و هنری شوند.
وی اظهار کرد: در بحث کیفیت نیز هم سطح کار بالا رفته و اثر نمایشی فاخری تولید می شود که ضمن تأثیر گذاری در جامعه، توانایی رقابت با دیگر تولیدات نمایشی استانی، منطقه ای و کشوری را پیدا می کند.
جمالی زاده بر لزوم برقراری ارتباط متقابل همراه با مهر، محبت و مودت در بین هنرمندان و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکید کرد و گفت: گروه های نمایشی نباید فراموش کنند که رقابت با رعایت رفاقت پسندیده است و بدگویی کردن و بی اخلاقی ها آفتی است که مانع رشد تئاتر و استعدادهای هنری می شود.
وی عنوان کرد: به این دلیل با کسانی که به اخلاقیات پایبند نباشند، برخورد می کنیم چرا که هنری که اخلاق در آن نباشد، هم جامعه را به انحراف و هم هنر را به ابتذال می کشاند.
در ادامه این نشست جمعی از کارگردانان، بازیگران و دیگر عوامل گروه های نمایشی ملایر به بیان انتقادات، نظرات و پیشنهادات صریح خود پرداختند و خواستار پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برای ایجاد آمفی تئاتر سرباز در یکی از پارک های ملایر و همچنین ساخت سالن پلاتو برای تمرین و اجرای نمایش شدند.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.
7528/6993



02/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن