تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799679969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه جهانی شرمنده مردم یمن شده است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جامعه جهانی شرمنده مردم یمن شده است


روزنامه نگار لبنانی با انتقاد از سکوت جامعه جهانی درقبال آلام و رنج های مردم یمن، اظهار کرد: جهان در سایه سکوت دولت ها و رسانه های غربی هر روز بیشتر از قبل شرمنده مردم یمن می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، یاسر المهلل، کارشناس مسائل سیاسی کشورهای عربی با اشاره به ناکامی آل سعود در تسخیر یمن، اظهار کرد: بعد از این 4 ماه سعودی ها دیگر هیچ نقشه و طرح مشخصی  ندارند. آنها به نتایج مورد نظر قبلی خود نرسیده اند و متحدان غربی شان هم که تصور نمی کردند مردم یمن اینگونه مقاومت کنند، مایلند کمتر در این شکست سهیم باشند اما ترجیح می دهند بجای ارائه راهکار عاقلانه به سعودی ها، به آنها سلاح و اطلاعات بیشتری بفروشند.

یاسر مهلل با انتقاد از سکوت جامعه جهانی درقبال کشتار مردم یمن افزود: جامعه جهانی در موضوع یمن، دچار شرمندگی است و با گذشت زمان این شرمندگی بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: مقاومت به حق مردم یمن بطور قطع آنها را ناچار به پذیرفتن واقعیت خواهد کرد.



یاسر المهلل که با برنامه پیشخوان شبکه خبر گفتگو می کرد، درباره شرایط میدانی جنگ یمن تصریح کرد: با وجود تبلیغات دروغ رسانه های ائتلاف سعودی - صهیونیستیف شهر عدن در اختیار مردم یمن است و تکفیری ها تنها فرودگاه عدن را اشغال کرده اند.
وی افزود: همه می دانند و می بینند که این فرودگاه نیز با کمک مستقیم ناوهای امریکایی و فرانسوی و موشک باران آنها به تکفیری ها و مزدوران آل سعود تقدیم شد.

مهلل اضافه کرد: در تعز، چون شهری پرجمعیت است و تکفیری ها در میان مردم و غیر نظامیان پنهان شده اند، جنگ مقداری طول می کشد، اما در سایر شهرهای مهم از صنعا گرفته تا مارب، مردم و نیروهای انصارالله مسلط هستند.



وی افزود: در رسانه های سعودی و متحدانش از جمله العربیه و الجزیره، هرگز پیروزی های انصارالله بازتاب داده نمی شود و کوچکترین حرکت تکفیری ها و مزدوران سعودی بطور وسیع پوشش داده می شود به همین علت، حتی گاهی اهالی عدن نیز گمان می کنند که واقعا تکفیری ها وارد شهر شده اند.

این کارشناس لبنانی تصریح کرد: باوجود تلاش رسانه های سعودی، در روزهای آینده مردم یمن کاری خواهند کرد که آنها نیز نتوانند واقعیت را پنهان کنند و مجبور می شوند حقیقت را بگویند.

مهلل گفت: تکفیری ها فقط در حضرموت که منطقه ای کویری و هم مرز عربستان است برخی از مراکز را در اختیار دارند. این منطقه از ابتدا نیز به علت خیانت برخی از ارتشی ها در اشغال سعودی ها بود.

وی افزود: با وجود کمک مستقیم امریکا، باز هم عربستان نمی تواند یک دولت دست نشانده در عدن تشکیل دهد اما آرزو دارد که یمن به شش قسمت کوچک تقسیم شود. این طرحی است که پیش از این نیز آنها دنبالش بودند.

مهلل گفت: سعودی ها این توهم را دارند که در عدن تشکیل دولت دهند اما این طرح به شدت سست و رسواست و خودشان هم می دانند که منصور هادی، شهامت بازگشت به یمن را ندارد.


پنج شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن