تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798364770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع تحريم‌ها نقش موثري در حرکت روان تر بانک ملي خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۴۹ب.ظ)
مدير عامل بانک ملي: رفع تحريم‌ها نقش موثري در حرکت روان تر بانک ملي خواهد داشت موج - مدير عامل بانک ملي ايران گفت: با رفع شدن تحريم‌ها، عمليات بين‌المللي نظام بانکي به سرعت احيا مي‌شود.
دکتر عبدالناصر همتي، مديرعامل بانک ملي ايران گفت: بانک ملي ايران داراي ساختار خوبي است که رفع شدن تحريم‌ها نقش موثري در حرکت روان تر اين بانک به ويژه در عرصه بين‌الملل خواهد داشت.
وي تعداد شعب و سابسيدري‌هاي بانک ملي ايران در خارج از کشور را 13 واحد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر به علت شرايط تحريم صرفا ميربيزينس بانک روسيه و مديريت شعب بانک ملي ايران در امارات متحده عربي فعال هستند.
همتي، سود بانک ملي ايران در سال 1393 را حدود 70 ميليارد تومان دانست و گفت: سال 1393 در کارنامه عملکردي بانک ملي ايران سالي موفق ارزيابي مي‌شود.
وي با بيان اينکه در موضوع کسر آبونمان ساپتا از حساب مشتريان مقداري جوسازي هم شد، گفت: البته مسائل مربوط به بانک ملي ايران به واسطه اهميت اين بانک، بزرگ جلوه مي کند. همتي افزود: هرچند همان موقع هم به علت اين اتفاق طي نامه اي از مردم شريف ايران عذر خواهي کردم.
مدير عامل بانک ملي ايران با اشاره به تلاش‌هاي صورت گرفته در جهت رفع مشکلات سيستم بانکداري الکترونيکي اين بانک ابراز داشت: سيستم بانکداري الکترونيکي بانک ملي ايران با پاره‌اي کاستي ها مواجه است که به سرعت در حال اصلاح و ارتقاي اين سيستم هستيم و سمت و سوي کاري ما در جهت خلق ابزارهاي جديد بانکي است.
وي در ادامه با بيان اينکه دولت قبلي در تصميمات بانک مرکزي دخالت‌هاي جدي داشت، گفت: در حال حاضر دخالت‌هاي دولت در بانک مرکزي خيلي کمتر شده است.
همتي با بيان اينکه در حال حاضر دخالت‌هاي حادي از سوي دولت در تصميمات بانک مرکزي رخ نمي دهد، در باره استقلال بانک مرکزي اظهار داشت: وقتي کل دنيا، ايران را تحريم کرده نمي‌توان انتظار داشت که دولت کاري به منابع بانک مرکزي نداشته باشد و در برخي مواقع دولت مجبور است که از بانک مرکزي کمک بگيرد. وي در ادامه تاکيد کرد: بانک ملي ايران به هيچ عنوان با موسسات اعتباري غيرمجاز همکاري ندارد.
مدير عامل بانک ملي ايران در خصوص شعب مازاد اين بانک ابراز داشت: بانک ملي ايران در حال حاضر 700 شعبه مازاد و فاقد منطق اقتصادي دارد که عمده اين شعب با توجه به جايگاه بانک ملي ايران در کشور با هدف خدمت به عموم مردم فعاليت مي‌کنند و جمع‌آوري آنها با مقاومت‌هاي جدي همراه است.
وي درباره اخذ مطالبات معوق بانک ملي ايران از شرکت امير منصور آريا گفت: اصل رقم مطالبات بانک ملي ايران از شرکت امير منصور آريا درخصوص پرونده فساد اقتصادي، 1050 ميليارد تومان بوده که براي وصول اين رقم اقدامات جدي صورت گرفته است.
همتي افزود: در حال حاضر گروه ملي فولاد ايران به عنوان بخشي از رد ديون بانک ملي ايران در نظر گرفته شده و با وجود ارزش 500 ميليارد توماني، تعهدات اين شرکت هم بسيار بالاست.
وي ادامه داد: تا دو هفته ديگر انتقال شرکت مذکور به بانک ملي ايران قطعي خواهد شد و همچنين شرکت گهر خرم‌آباد نيز به عنوان يک شرکت ديگر بابت مطالبات اين پرونده به بانک ملي ايران واگذار خواهد شد.
همتي درباره پيگيري پرونده خاوري نيز گفت: من از وضعيت خاوري اطلاعي ندارم ولي مسئولان قضايي کشور به طور جدي به دنبال پيگيري پرونده وي هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن