تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش صنایع استان زنجان نسبت به رعایت و مدیریت مصرف برق اقدام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بخش صنایع استان زنجان نسبت به رعایت و مدیریت مصرف برق اقدام کنند زنجان - ایرنا - مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: با توجه به فصل گرما ضرورت مصرف بهینه و مدیریت مصرف از سوی مشترکان به ویژه صنایع بیش از گذشته احساس می شود.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان، بهمن قاضی زاده گذر از پیک مصرف برق تابستان سال جاری را در گرو همکاری همه جانبه تمامی مشترکان به ویژه مشترکین صنعتی تحت پوشش این شرکت ذکر کرد.
وی هدف از مدیریت مصرف را بهره برداری و استفاده صحیح و بهینه از انرژی برق در مصارف خانگی و صنعتی عنوان کرد و گفت: تحقق این مهم با مدیریت و رعایت مصرف بهینه برق محقق می شود.
قاضی زاده افزود: بر اساس بررسی های انجام شده پیک بار برق این شرکت در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد رشد نشان می دهد.
وی یادآوری کرد: پیش بینی ها حاکی از افزایش پیک مصرف برق نسبت به تابستان سال گذشته است که برای پیشگیری از بروز بحران در برق رسانی مطمئن و پایدار از صنایع و مشترکان خواسته شده تا مدیریت مصرف در ساعات اوج بار (ساعات پیک روز 17-13 و پیک شب 23-19) را جدی بگیرند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان همچنین به طرح ذخیره سازی عملیاتی و دریافت مشوق های اقتصادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته برای اجرای طرح ذخیره سازی عملیاتی صنایع، با انعقاد قرارداد همکاری با سه مشترک خود برای کاهش مصرف در ساعات پیک شبکه به میزان 768 میلیون ریال تخفیف ارایه شده که در سال 94 این تعداد به پنج مشترک رسید.
وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی صنایع در سال 93 تعداد چهار مشترک همکاری داشته اند که به میزان حداکثر 6/16 مگاوات کاهش مصرف محقق شد و برای این صنایع به میزان دو میلیارد و 493 میلیون ریال تخفیف در قبوض برق اعمال شده بود که در سال 94 تعداد هفت مشترک اعلام همکاری کرده اند.
شرکت برق منطقه ای زنجان در محدوده استان های زنجان و قزوین با بیش از سه هزار کیلومتر مدار شبکه برق خطوط فشار قوی جمعیت بالغ بر دو میلیون و 200 هزار نفر را زیر پوشش دارد.
6085/7320



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن