تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798566350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه ایران: مسئولان در موضوع هسته ای دنبال منافع ملی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه ایران: مسئولان در موضوع هسته ای دنبال منافع ملی هستند تهران – ایرنا- خبر نخست پنج هزارو نهصدو هشتادمین شماره روزنامه ایران در روز دوشنبه 29 تیرماه به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و اقشار مختلف مردم با تیتر مسئولان در موضوع هسته ای دنبال منافع ملی هستند اختصاص پیدا کرده است.


به گزارش ایرنا، در بخشی از این خبر آمده است:
ملت ایران باید متحد باشد و قضایای هسته ای نباید زمینه ساز دو دستگی در کشور شود زیرا موضوع هسته ای بوسیله مسئولان مربوطه خود در حال پیگیری است و مسئولان بدنبال منافع ملی هستند
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح شنبه در دیدار جمعی از مسئولان کشور، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، وحدت و یکپارچگی را نسخه شفابخش دنیای اسلام خواندند و با تأکید بر اینکه جنگ های مذهبی و طایفه ای کنونی در منطقه با هدف منصرف کردن ذهن ملتهای مسلمان از رژیم صهیونیستی، طراحی و تحمیل شده است گفتند: سیاست های جمهوری اسلامی ایران در منطقه کاملاً در نقطه مقابل سیاست های استکبار و در رأس آن امریکا قرار دارد و ایران به هیچ وجه به امریکا اعتماد ندارد زیرا سیاستمداران امریکایی در کمال بی صداقتی و بی انصافی هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، ایشان با تبریک عید سعید فطر، به شرایط تأسف بار دنیای اسلام و نبود وحدت و یکپارچگی اشاره کردند و افزودند: تفرقه و اختلافات کنونی در منطقه، غیرطبیعی و تحمیلی است و علما، روشنفکران، مسئولان دولتها، سیاستمداران و زبدگان و نخبگان دنیای اسلام باید متوجه دست خائنان امت اسلامی در این تفرقه ها و اختلاف ها باشند.رهبر انقلاب اسلامی درخصوص چرایی غیرطبیعی بودن این اختلاف ها، به سابقه طولانی همزیستی مسالمت آمیز شیعه و سنی در کشورهای منطقه اشاره و خاطرنشان کردند: اگر امت اسلامی یکپارچه بود و بر مشترکات خود تأکید می کرد، قطعاً در سپهر سیاست جهانی یک قدرت منحصر به فرد بود اما قدرتهای بزرگ برای حفظ منافع خود و حفظ رژیم صهیونیستی، این اختلاف ها را به امت اسلامی تحمیل کرده اند.
دومین خبر این روزنامه مربوط به وقوع توفان در تهران و سیل در سقز با تیتر توفان تهران و البرز را درنوردید، است.
دربخشی از این خبر آمده است:
طوفان و باد شدید عصر روز گذشته برای ساعتی استان های البرز و تهران را درنوردید و باعث شکسته شدن تعدادی از درختان، سقوط اجسام و در مواردی سبب بروز خسارت به تأسیسات شهری شد. به گزارش «ایران» و اخبار خبرگزاری ها، این طوفان در تهران از حدود ساعت 19 با سرعتی معادل 78 کیلومتر در ساعت وزیدن گرفت و در برخی مناطق باعث قطع شدن شبکه برق، سقوط تیر برق و ترافیک در معابر شد. این طوفان که از سوی سازمان هواشناسی و در اطلاعیه شماره 13 آن پیش بینی شده بود، با رگبار، رعد و برق، بارش های پراکنده و گرد و خاک تا ساعت حدود 20:30 ادامه داشت. با این حال تا زمان تنظیم این خبر گزارشی از میزان خسارات و پیامدهای دقیق آن منتشر نشده، اما گزارش هایی از وارد آمدن خسارت های ناشی از سقوط درختان و اجسام روی خودروها مخابره شد. وزش طوفان همچنین به بروز اختلال در شبکه مخابرات و اینترنت انجامید و در پی آن گروه های خدمات و فوریت های شهری و آتش نشانی بسرعت وارد عمل شدند.

خبردیگرصفحه نخست روزنامه ایران به سفرمعاون صدراعظم آلمان باهیأتی60 نفره به ایران با تیتر غول های صنعتی آلمان در تهران اختصاص دارد.
در بخشی از این گزارش آمده است :
زیمنس، مرسدس دایملر، فولکس واگن، جی آی زد و ده ها شرکت آلمانی مذاکره با طرف های ایرانی را آغاز کردند شرکت های هوایی خارجی خواهان ورود به آسمان ایران درخواست همکاری بیمه ای آلمان و فرانسه با ایران رئیس جمهوری اتریش با هیاتی بلندپایه به ایران می آیند شرکت «شلمبرژه» امریکایی و فرانسوی، بزرگترین شرکت خدمات نفتی جهان آمادگی خود را برای بازگشت به ایران اعلام کرد هند کارخانه تولید آلومینیوم در ایران می سازد.

این روزنامه در خبر دیگری به روند توافقات شش کشور قدرتمند دنیا با ایران با تیتر امروز، نشست شورای امنیت درباره لغو تحریم های ایران پرداخته است.
دربخشی از این خبر آمده است:
بر اساس متن پیش نویس این قطعنامه، زمانی که آژانس بین المللی انرژی اتمی با ارائه گزارشی به شورای امنیت اجرای برخی اقدامات مرتبط با هسته ای از سوی ایران را تأیید کند، هفت قطعنامه پیشین سازمان ملل درباره ایران متوقف (terminate) خواهد شد کاخ سفید متن توافق هسته ای و ضمایم آن را به کنگره فرستاد.
امروز؛ نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره لغو تحریم های ایران برگزار می شود. این شورا، قطعنامه ای را به رأی می گذارد که توافق هسته ای وین بین ایران و گروه 1+5 را مورد تأیید قرار خواهد داد. یک دیپلمات امریکایی روز جمعه با اعلام این خبر افزود که رأی گیری ساعت 9 صبح دوشنبه به وقت محلی نیویورک (17 و 30 دقیقه تهران) انجام خواهد شد. بر اساس متن پیش نویس این قطعنامه که روز چهارشنبه در اختیار اعضا قرار گرفت، زمانی که آژانس بین المللی انرژی اتمی با ارائه گزارشی به شورای امنیت اجرای برخی اقدامات مرتبط با هسته ای از سوی ایران را تأیید کند، هفت قطعنامه پیشین سازمان ملل درباره ایران متوقف (terminate) خواهد شد.

روحانی: چرخ اقتصاد در آستانه تحول است، علی لاریجانی: اولویت مجلس بعد از توافق هسته ای، وزارت امور خارجه منتشر کرد: متن کامل توافق هسته ای ایران و 1+5، تعقیب و گریز داعش در خیابان های ریاض، اکران «رستاخیز» متوقف شد و حاشیه های افطاری روحانی با ورزشکاران دیگر عناوین خبری روزنامه ایران در شماره امروز است .
شبس**1708



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن