تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806883899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تثبيت ايران هسته اي با ايستادگي ملت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۴۵ق.ظ)
استاندار گيلان عنوان کرد: تثبيت ايران هسته اي با ايستادگي ملت موج - رشت- استاندار گيلان با تبريک موفقيت کشورمان در مذاکرات هسته اي گفت: ايران هسته اي با ايستادگي مردم تثبيت شد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت،محمدعلي نجفي در ديدار با مدير کل، معاونين و مديران تأمين اجتماعي استان به مناسبت هفته تأمين اجتماعي با تبريک موفقيت کشورمان در مذاکرات هسته اي گفت: بحمدا... با حفظ آرمان ها و ارزش هايي که توسط مقام معظم رهبري و دولت ترسيم شده بود فرزندان اين ملت به نتايج خوب ودرخشاني رسيدند.
وي در اين ديدار با اشاره به بيانيه پاياني ايران مذاکرات وين وتبريک موفقيت کشورمان گفت: با تلاش هاي پيگير و موفق تيم ديپلماسي ايران و بحمدا... با حفظ آرمانها و ارزش هايي که توسط مقام معظم رهبري و دولت ترسيم شده بود فرزندان اين ملت به نتايج خوبي رسيدند.
نجفي با بيان اينکه يکي از اثرات اجراي توافق فروپاشي تحريم هاي ظالمانه عليه کشور است افزود: فضاي جديد موجب مي شود با استفاده از توانمندي هاي داخلي و اقتصاد مقاومتي درون زا و برون نگر بهتر به افقي که براي سال 1404 ترسيم شده است دست پيدا کنيم.
استاندار گيلان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينکه طرح تحول نظام سلامت کار بسيار بزرگي بود که در دولت تدبير و اميد اتفاق افتاد افزود: نظام تامين اجتماعي در اين موفقيت که موجب کاهش مشکلات مردم شد نقش اساسي دارد.
وي بر ضرورت گسترش سرمايه گذاري بخش هاي خصوصي در قسمت هاي مختلف استان تأکيد و خاطر نشان کرد: تلاش دولت حمايت از سرمايه گذاراي بخش هاي خصوصي است و اين انتظار در استان از سازمان هايي مانند تأمين اجتماعي بسيار بالاست.
نجفي به سرمايه گذاري شرکت هاي وابسته به سازمان تأمين اجتماعي در استان اشاره کرد و افزود: از شرکت سرمايه گذاري تأمين اجتماعي انتظار مي رود در طرح هايي مانند چوکا، نمايشگاه بين‌المللي استان و شرکت هايي ديگر ورود جدي پيدا کنند تا با ايجاد اشتغال در بهبود فضاي کسب و کار استان گام مؤثري برداشته شود.
وي با اشاره به اينکه عليرغم تهيه زمين، آب، برق و گاز درخصوص پتروشيمي اقدامي صورت نگرفته بود گفت: با جلسات مختلفي که در تأمين اجتماعي برگزار شد در سفر اخير رئيس جمهور با درخواست اينجانب 4 شرکت بزرگ که يکي از آنها شرکت سرمايه گذاري تأمين اجتماعي خواهد بود در اجراي پروژه پتروشيمي لوشان شرکت مي کند.
نجفي همچنين بر بدهي هاي معوقه کارفرمايان به تأمين اجتماعي اشاره کرد و گفت : تأمين اجتماعي در بخش هاي اجتماعي و اقتصادي گامهاي موثري برداشته و درخصوص بدهي هاي کارفرمايان کارگروهي تشکيل داده شده تا بدهي ها پرداخت شود.
در اين جلسه مدير کل تأمين اجتماعي استان با تقدير از حمايت هاي استاندار گفت : سازمان تأمين اجتماعي سازماني چند وجهي است که نقش مهمي در پايداري و انسجام اجتماعي جامعه عزيز اسلامي ايفا مي کند و با 19 نوع خدمت به مردم يار و ياور دولت در رسيدن به توسعه پايدار است.
حق پرست با اشاره به آرامش و ثبات ايجاد شده در سازمان تأمين اجتماعي با روي کار آمدن دولت تدبير و اميد گفت: يک ميليون و يکصد و چهل هزار نفر معادل 44 درصد جمعيت استان تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي هستند.
وي افزود: توانستيم با الکترونيکي کردن خدمات 125 هزار بار مراجعه حضوري را کاهش دهيم.
محمدحسين شهدي نژاد مدير درمان سازمان تأمين اجتماعي استان نيز در اين جلسه با اشاره به افزود: علاوه بر اين بيمارستان با تعداد 2140 مرکز پزشکي، پاراکلنيکي، درمانگاهي و بيمارستان طرف قرارداد هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن