تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803616509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود سرمايه‌هاي جديد به صنعت نفت گامي مهم در رونق اين صنعت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۴ (۹:۴۳ق.ظ)
ورود سرمايه‌هاي جديد به صنعت نفت گامي مهم در رونق اين صنعت است موج - پيمانکاران نفتي با مثبت ارزيابي کردن توافق هسته‌اي، ورود سرمايه‌هاي جديد را به صنعت نفت گامي مهم در رونق اين صنعت اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس علي‌آبادي، مدير عامل شرکت مپنا، با اشاره به توافق هسته‌اي که امروز بعد از ۱۲ سال مذاکره ميان ايران و کشورهاي گروه ۱+۵ به امضا رسيد، ضمن تبريک به تيم مذاکره‌ کننده هسته‌اي و مردم ايران نسبت به امضاي اين توافقنامه، گفت: امضاي اين توافق به مصلحت کشور و نظام است و اميدوارم نتيجه اين اقدامات که ناشي از زحمت‌هاي تيم مذاکره‌ کننده هسته‌اي بوده، آثار خود را در کشور نشان دهد.
مدير عامل شرکت مپنا با اشاره به تسهيل حضور شرکت‌هاي خارجي در اجراي پروژه‌هاي نفتي بعد از لغو تحريم‌ها، افزود: بايد به مديريت حضور شرکت‌هاي خارجي در صنعت نفت پرداخته و دقت شود تا براساس اصول و معيارهاي ساخت داخل حرکت کرده و از اين مسير فاصله نگيريم.
رهام قاسمي، مدير عامل شرکت پتروايران، نيز امضاي اين توافقنامه را خبر خوبي براي پيمانکاران صنعت نفت دانست و افزود: اميدوارم با رفع تحريم‌ها شاهد ورود سرمايه‌هاي جديد به همراه فناوري‌هاي پيشرفته در صنعت نفت باشيم و قطعاً اين مسأله گام مثبتي در توسعه اين صنعت خواهد بود.
مدير عامل شرکت پتروايران ورود سرمايه‌هاي خارجي را گامي مثبت در صنعت نفت ايران اعلام کرد و گفت: هيچ هراسي از حضور سرمايه‌گذاران خارجي به ايران نداريم؛ ضمن اين‌که اين هنر ماست که بتوانيم همزمان با جذب سرمايه‌هاي خارجي فناوري‌هاي جديد را نيز را وارد صنعت نفت کنيم و بستر مناسبي را براي رونق اين صنعت فراهم کنيم.
قاسمي تصريح کرد: امضاي اين توافقنامه فرصت مناسبي براي شرکت‌هاي پيمانکاري است تا با مشارکت شرکت‌هاي صاحب‌نام خارجي از سرمايه آن‌ها براي فعال‌تر شدن اجراي پروژه‌ها بهره ببرند.
همچنين سيد فرشيد حسيني، مدير عامل شرکت صنايع فراساحل (صف)‌، با بيان اين‌که امضاي اين توافق نويد ورود ميلياردها دلار سرمايه را به ايران و صنعت نفت مي‌دهد، گفت: با توجه به اين‌ که طي سال‌هاي اخير صنعت نفت با کمبود شديد مالي مواجه بود و بسياري از پروژه‌ها به دليل اين مشکل نيمه‌ تمام مانده بودند و يا اين‌که توسعه آن‌ها متوقف شده بود، حال مي‌توانيم اميدوار باشيم که صنعت نفت جان دوباره‌اي مي‌گيرد.
اين پيمانکار نفتي با ابراز اميدواري نسبت به استقبال شرکت‌هاي توانمند خارجي براي سرمايه‌گذاري در صنعت نفت، افزود: با توجه به اين‌که قانون حداکثر سهم داخل بر حضور پيمانکاران داخلي در اجراي پروژه‌هاي نفتي تأکيد دارد، بنابراين هيچ هراسي از حضور شرکت‌هاي خارجي در اجراي پروژه‌هاي نفتي نداريم؛ زيرا سهم ما در اجراي پروژه‌ها محفوظ است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن