تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803698094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا از خطوط خود عقب‌نشینی کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: آمریکا از خطوط خود عقب‌نشینی کرده است خبرگزارای پانا: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت:‌ دولت اوباما تقریبا از تمام خطوطی که در مذاکرات هسته‌ای برای خود تعیین کرده بود عقب‌نشینی کرده است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير ساعت 20:03

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، جان بوئنر، نماینده جمهوری‌خواه و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه سی بی اس نیوز با تاکید بر اینکه دولت اوباما از تمام خطوطی که در ابتدای مذاکرات هسته‌ای با ایران برای خود تعیین کرده بود، عقب‌نشینی کرده است گفت:‌ من نمی خواهم شاهد حصول یک توافق بد باشم. بنابراین اگر رئیس جمهور اوباما از این مذاکرات کناره گیری کند وی را تحسین می کنم. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین گفت:‌ دست نیافتن به توافق بهتر از یک توافق بد است. به گزارش سی بی اس نیوز، مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ‍1+5 بیش از دو هفته است که در قالب رایزنی ها و دیدارهایی بی وقفه و نفس گیر میان طرف های مذاکره کننده در وین در جریان است. این کشورها تلاش می‌کنند تا روز دوشنبه به راه حل جامع در خصوص برنامه هسته‌ای تهران و چگونگی لغو تحریم های این کشور دست یابند. ایران و گروه 1+5 پیش از این در لوزان توانستند به یک چارچوب کلی و یک توافق نهایی برسند. اما به نظر می آید که رایزنی ها برای حل یک سری مسائل سخت در این مذاکرات ادامه دارد. به گزارشپانا به نقل از ایسنا،‌ بوئنر در ادامه این گفت‌وگو با تکرار ادعای بی اساس غرب و آمریکا مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به ظرفیت تولید سلاح هسته‌ای و حمایت تهران از گروه‌هایی که آن‌ها را تروریست می‌خواند، گفت که ایران باید به این اقدامات خود پایان دهد. اگر این دو اتفاق نیفتد ما کناره‌گیری خواهیم کرد. وی با بیان اینکه ترک مذاکرات گزینه بهتری است ، تاکید کرد : اگر رئیس جمهور اوباما از این مذاکرات کناره گیری کند وی را تحسین خواهم کرد. رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در حالی این ادعا را مطرح می‌کند که مقامات ایران همواره تاکید می‌کنند برنامه هسته‌ای کشورمان ماهیت کاملا صلح‌آمیز دارد و سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ایران هیچ جایگاهی ندارد. همچنین مذاکرات هسته‌ای در حالی دو بار تمدید شد که در رفتار آمریکا یک بازی قابل پیش‌بینی به نام «ترک مذاکرات» مشاهده می‌شد که شامل هوچی گری با محوریت عدم توافق و طرح خطوط قرمز، اظهار بی میلی برای توافق و هم‌زمان از سوی نظامیان آمریکایی طرح مجدد گزینه نظامی است. یکی از دلایل اتخاذ این رویکرد از سوی آمریکا رفع بحران در عرصه داخلی خود است که بتواند القا کند هر توافقی را امضا نمی‌کند و اگر توافق را نیز پذیرفته تمام مطالبات و اهداف خود را محقق ساخته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن