تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندارقرچک: راهپیمایی روزقدس مشت محکمی بر دهان استکبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندارقرچک: راهپیمایی روزقدس مشت محکمی بر دهان استکبار است تهران - ایرنا - فرماندار قرچک گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد نفرت بر ظلم و ستم و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.


علی صادقی روز جمعه درحاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار ایرنا افزود: مردم مسلمان ایران اسلامی با حضور پرشور روز جهانی قدس خود را هم نوا با مردم مظلوم فلسطین کرده و با مشت های گره کرده خود اعلام کردند که هیچ گاه مردم فلسطین را در مقابله با ظلم و ستم صهیونیست ها تنها نخواهند گدشت و با این حضور پرشور ، مشت محکمی بر دهان استکبارجهانی و رژیم غاصب صهیونیست زدند.
وی گفت: امروز فلسطین تنها یک سرزمین نیست بلکه آرمانی برای تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان و نمادی برای وحدت مسلمانان به شمار می رود و این مهم را به اثبات می رساند که در سایه وحدت آحاد ملت های مسلمان ، می توان بر دشمن شماره یک اسلامی یعنی اسرائیل غاصب پیروز شد.
فرماندارقرچک تأکید کرد که روزقدس برای مسلمانان جهان روز قدرت نمایی اسلام در مقابل استکبار جهانی و اعلام انزجار از رژیم تروریست و اشغالگر صهیونیست و حامیان جنایتکار آن است.
صادقی تصریح کرد: ملت ایران که همواره فرمایشات امام راحل و رهبرمعظم انقلاب را نصب العین خود کرده اند این بار نیز به صحنه پرشور روز جهانی قدس آمدند تا اعلام کنند که فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام است و هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
وی گفت: رژیم صهیونیستی دشمن شمار یک اسلام است که تنها هدف آن مقابله با ارزش های اسلامی است و مسلمانان باید با اتحاد و همدلی، این غده سرطانی را نابود کنند.
فرماندار قرچک تصریح کرد: ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، به برادران و خواهران دینی خود در فلسطین اشغالی این پیام را منتقل کردند که در مبارزه با اسرائیل غاصب هرگز تنها نخواهند بود.
تهرام/7234/1831



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن