تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایی روز جهانی قدس ضربه محکمی بر پیکره استکبار و آل سعود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: راهپیمایی روز جهانی قدس ضربه محکمی بر پیکره استکبار و آل سعود است ایرنا - بیرجند- نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس همچون سال های گذشته ضربه محکمی بر پیکره استکبار جهانی و آل سعود خواهد بود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ارتباط با برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس از این جهت که فریادی بر علیه ظالم و بیداری اسلامی نسبت به توطئه های دشمنان قسم خورده منطقه، اسلام و ایران است از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی به فرمایش امام راحل(ره) که فرمودند رژیم اسرائیل غده سرطانی برای اسلام است، اشاره کرد و افزود: این مهم امروزه برای تمامی جامعه بشریت روشن شده که به گفته ایشان رژیم صهیونیستی با هدف هایی که مدنظر دارد برای تمامی ممالک اسلامی خطر بزرگی محسوب می شود.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی به اوضاع و احوال شرایط امروز جهان اسلام اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت کشورهای اسلامی مانند عراق، لبنان، یمن، فلسطین و غیره، امروزه ملل اسلامی باید هوشیار باشند که اسرائیل تهدید بزرگی برای سایر این ملت هاست.
عبادی ادامه داد: امروزه اسرائیل یک شب خوش نداشته و مدام در حال برنامه ریزی برای ریشه کن کردن جهان اسلام است و تلاش دارد سیطره خود را بر منطقه افزایش دهد.
وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز است تا فلسطینیان را در خط مقدم حمایت کنیم.
ماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اعلام حمایت قاطع از ملت های مظلوم بوده و همچنین امنیت ساز منطقه محسوب می شود.
عبادی یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تنها آثار دلگرمی برای جبهه خط مقدم برای اسرائیل نیست بلکه برای ملل اسلامی، منطقه و ملت ما وحدت بخش بوده است.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت آگاهی افکار عمومی جهان از نقش جنایتکاران رژیم اشغالگر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اکثر رسانه های جهان در دست صهیونیست ها بوده و اجازه نمی دهند مظلومیت مردم فلسطین، لبنان، یمن و سایر کشورهای اسلامی منعکس شود بنابراین رسانه های جهان اسلام باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.
6054



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن