تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798913902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراهی مجریان و برنامه سازان شبکه دو در راهپیمایی روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
همراهی مجریان و برنامه سازان شبکه دو در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی روز قدس تلویزیون


شناسهٔ خبر: 2855541 - جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
هنر > رادیو و تلویزیون

همزمان با روز جهانی قدس دست اندرکاران و تولید کنندگان برنامه های مختلف شبکه دوم سیما با استقرار در ایستگاه پخش زنده این شبکه در خیابان انقلاب تهران راهپیمایی با شکوه ملت ایران را به تصویر کشیدند. به گزارش خبرگزاری مهر، مجریان و گروه های برنامه ساز شبکه دو، امروز ۱۹ تیر همزمان با روز جهانی قدس، با استقرار در ایستگاه پخش زنده این شبکه واقع در خیابان انقلاب، تقاطع خیابان ابوریحان، حماسه حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس و فریاد ظلم ستیزی آنها علیه استکبار جهانی و صهیونیسم را به تصویر کشیدند.

سید جواد هاشمی، عموهای فیتیله ای، امیر رضایی، نازنین پیرکاری، بهاره جهاندوست، فاطمه امینی و سهیل محزون از مجریان این شبکه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در پایگاه شبکه دو حاضر شدند تا همگام با دیگر مردم کشورمان و دوشادوش راهپیمایان، پیمان وفاداری و شور و یکپارچگی مردم سلحشور ایران را با ملت و کودکان مظلوم فلسطین در قاب تلویزیون به ثبت برسانند.حضور عموهای فیتیله ای در جمع راهپیمایان روز قدس

عموهای فیتیله ای با اجرای دو سرود زنده به ایستگاه شبکه دو در مسیر راهپیمایی روز قدس آمدند. محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی در این مراسم همراه با کودکان و خانواده های شرکت کننده در راهپیمایی دعا کردند تا همه کودکان دنیا در صلح و آرامش زندگی کنند. آنها آرزو کردند که سال آینده در روز جهانی قدس استقلال مردم و کودکان فلسطین را جشن بگیرند.

محمد مسلمی در این مراسم گفت: در این راهپیمایی شرکت کردیم تا همراهی خود را با مردم و کودکان مظلومی ابراز کنیم که به ما می آموزند آزادی را دوست دارند و هرگز زیر بار ظلم نمی روند. به امید روزی که در سرزمین فلسطین، کودکان در کنار پدر و مادر خود به آرامش برسند و دیگر شاهد خشم و نامهربانی نباشیم.

حمید گلی نیز گفت: کودکان مظلوم فلسطین امروز از نبود مهربانی رنج می‌برند و امیدوارم بالاخره یک روز بتوانیم محبت را در تمام دنیا حاکم کنیم. در اسلام، دین رسول مهر جز مهربانی وجود ندارد و ما در آرزوی روزی هستیم که هیچ سرزمینی درگیر ناملایمات وخشونت نباشد.

محمد فروتن هم در این مراسم از کودکان خواست از بزرگترهایشان قول بگیرند تا در حق دیگران نامهربانی نکنند.
راهپیمایی روز قدس تلویزیون
.دعوت مجری برنامه « نوسفران» از مردم

سید جواد هاشمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و مجری برنامه سحرگاهی «نوسفران» شبکه دو با حضور در پایگاه شبکه دو در مسیر راهپیمایی روز قدس از همه خانواده های ایرانی دعوت کرد تا به سیل مشتاقان عشق و معرفت در این راهپیمایی بپیوندند.

مجرى نوسفران ادامه داد: هر دولتی که مظلومین را به بند می کشد باید بداند که ما با مشت های گره کرده در مقابل استکبار ایستادگی می کنیم و این درسی است که همه ما از معمار عشق، امام خمینی(ره) یاد گرفته ایم. امروز مردم ایران در کنار همه آنهایی که ظلم اسرائیل را می دانند ندای مرگ بر استکبار را سر داده‌اند تا ندای ظلم ستیزی خود را به گوش جهانیان برسانند.

وی افزود: انشاءالله با همراهی ملل و ادیان مختلف، انتقام کودکان فلسطین را خواهیم گرفت. من باور دارم سحر نزدیک است و روزی خورشید آزادی بر بام قدس می نشیند، روزی که دیر هم نیست. پایه های ظلم، سست است و ما یک روزانتقام شهید هفده ساله محمد هانی کسبه از ساکنان اردوگاه قلندیا که به دست نیروهای صهیونیستی به شهادت رسید را خواهیم گرفت. امروز نه یک روز سیاسی، بلكه روز دیانت و ابراز عشق به ساحت پرودگار است، او که فرمود هر که با مظلوم همراه بشود از ماست. اویی که نقاشی دوست داشتن همنوع را برای ما ترسیم کرده است.هاشمی بیان کرد: ما با افتخار از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنیم و همه باید بدانند هر صدای مظلومی از حنجره کودک و مادری در سراسر جهان بلند شود با همراهی و حمایت ملت ایران همراه خواهد بود.

در ادامه این برنامه فاطمه امینی (خاله گلی) و نازنین پیرکاری از مجریان گروه کودک ونوجوان شبکه دو نیز به اجرای برنامه های متنوعی برای کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس پرداختند و همراه با همه فرزندان ایران دعا کردند تا صلح و دوستی به سرزمین فلسطین بازگردد و همه کودکان دنیا در آرامش زندگی کنند.
راهپیمایی روز قدس تلویزیون

از تقدیم ترانه ای به «کودکان غزه» تا اجرای تواشیح «قدس شریف»

کسری کاویانی خواننده جوان موسیقی پاپ کشور نیز امروز به ایستگاه شبکه دو در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس آمد تا ترانه «کودکان غزه» را به کودکان مظلوم فلسطین تقدیم کند.«کودکان غزه» بر اساس ترانه ای از سید کمال الدین میرهاشم زاده و آهنگسازی معراج طبسی تولید شده و نیما جاویدی نیز تنظیم آن را بر عهده داشته است.بهاره جهاندوست از دیگر مجریان شبکه دو درباره حضور خود در این راهپیمایی گفت: من و همه بچه‌های ایران امروز به راهپیمایی روز قدس آمدیم تا به جهانیان بگوییم دوست نداریم هیچ کودکی در دنیا رنج بی خانگی و بی خانمانی را تجربه کند و دعا می کنیم خداوند ریشه بدی ها را از چهره جهان پاک کند.

شهرام رفوگران از دیگر مجریان این مراسم نیز هدف از حضور برنامه سازان تلویزیون در این راهپیمایی را انعکاس حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد و افزود: آمده ایم تا پیمان، وفاداری و شور و یکپارچگی مردم سلحشور ایران اسلامی را در حمایت از مردم فلسطین و خروش آنها علیه رژیم اشغالگر به تصویر بکشیم.

از دیگر ویژه برنامه های شبکه دو در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس می توان به اجرای تواشیح «قدس شریف» توسط گروه الغدیر اشاره کرد.

همزمان با پخش برنامه های متنوع در ایستگاه مستقر در تقاطع خیابان ابوریحان، خانم ها رویاسادات حسینی و زهرا شوقی هم از استودیو پخش شبكه دو تصویرگر این حضور پرشور برای مخاطبان شبكه دو بودند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن