تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت وزارت علوم از فعالان علمي براي شرکت در راهپيمايي روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۶ق.ظ)
دعوت وزارت علوم از فعالان علمي براي شرکت در راهپيمايي روز قدس موج - وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از همه فعالان علمي کشور اعم از اساتيد، نويسندگان، پژوهشگران و دانشجويان دعوت کرد همپاي ديگر اقشار و گروه‌هاي جامعه رسالت انساني و اسلامي خود را با شرکت در راهپيمايي روز قدس ايفا کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني قدس بيانيه اي صادر کرد، متن کامل اين بيانيه بدين شرح است:
برگزاري هر ساله راهپيمايي شکوهمند روز قدس در جمعه پاياني ماه مبارک رمضان، اقدامي اثربخش در افشاي جنايات رژيمي است که هويت جعلي و پوشالي خود را با تکيه بر قدرت رسانه‌اي و مالي در کنار حمايت و سکوت سياه هم‌پيمانان غربي و عربي در قبال جنايات، حق‌کشي‌ها و نسل کشي‌هاي مداوم ملت مسلمان فلسطين به دست آورده است.
اين رژيم غاصب با اقدامات ددمنشانه خود به همه وجدان‌هاي آگاه و بيدار ثابت کرده است که شعارهاي پرطمطراق و علي‌الظاهر انسان دوستانه‌اي که از حلقوم مدعيان حقوق بشر شنيده مي‌شود، نيرنگي سازمان‌دهي شده جهت ظاهرسازي و مقابله با بحران مشروعيت جهاني نظام سلطه است.
بي‌ترديد نظام سلطه آن هم با هدايت مستقيم آمريکا و صهيونيسم در تلاش‌اند تا مسئله فلسطين را به تدريج از ذهن و حافظه جهان اسلام پاک کرده و حساسيت‌ها و واکنش‌هاي اعتراضي مسلمانان در قبال آن را کاهش دهند.
راهپيمايي روز قدس امسال، در شرايطي خاص برگزار خواهد شد. شرايطي که جهان اسلام، با چالش‌هاي سياسي عظيمي دست و پنجه نرم مي‌کند. نظام سلطه اين بار با مشارکت جريان سلفي‌گري افراطي که فقط نقابي از اسلام را بر چهره دارد به دنبال رخنه افکني و ايجاد شکاف در صفوف مسلمانان شيعه و سني است که لازم و واجب است مسلمانان جهان ضمن جدي گرفتن اين خطر عظيم، با حفظ هوشياري کامل از هر فرصتي براي خنثي‌سازي آن استفاده کنند.
راهپيمايي روز قدس از جمله فرصت‌هاي بي‌بديل همه مسلمانان در اقصي نقاط جهان است که مي‌تواند با تقويت پايه‌هاي وحدت و ترميم شکاف‌هاي ايجاد شده، انسجامي مثال زدني را به نمايش گذارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن