تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815342716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه‌های عربی: روز قدس، فریاد روح الله/ وحدت، رمز پیروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
حماسه روز قدس ملت ایران رسانه‌های عربی: روز قدس، فریاد روح الله/ وحدت، رمز پیروزی است

در آستانه روز جهانی قدس؛
رسانه‌های عربی: روز قدس، فریاد روح الله/ وحدت، رمز پیروزی است
رسانه های عربی به مناسبت راهپیمایی جهانی روز قدس که فردا جمعه برگزار می شود، گزارش ها و تحلیل هایی را منتشر کرده اند.



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، رسانه های عربی به مناسبت راهپیمایی جهانی روز قدس که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود، به تهیه اخبار و گزارش هایی پرداختند.   وب‌سایت سوری الخبر السابع گزارش داد: روز جهانی قدس تنها مختص فلسطینی ها یا مسلمانان نیست، بلکه همه آزدای خواهان و دوستداران عدالت در این روز علیه زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی به پا خواهند خواست. در این روز همه بر علیه هتک قوانین بین المللی توسط اسرائیل فریاد خواهند زد.    

      شبکه خبری الطلیعه مصر گزارش داد: اقدام امام خمینی(ره) در اعلام روز جهانی قدس تنها راهبردی برای سیاست خارجی ایران نیست، این روز رمزی برای وحدت مسلمانان جهان است.   اقدام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به این معنی است که بدون وحدت مسلمانان مسئله فلسطین راه حلی نخواهد داشت.    

    شبکه لبنانی المنار نیز گزارش داد: علمای بحرین در بیانیه ای اعلام کردند روز جهانی قدس فریادی بلند بر تجاوزگری های رژیم صهیونیستی است.   اسرائیل چالشی است که در مقابل مسلمانان قرار گرفته و به دشمن اصلی امت اسلامی تبدیل شده است.    

    وب‌سایت عراقی صوت العراق با تیتر "روز قدس، فریاد روح الله" در سرمقاله خود نوشت: روز جهانی قدس نمایانگر نفرت از رژیم اشغالگر قدس است.   روز قدس همه را دعوت می کند تا برای نجات مستضعفین جهان به پا خیزند و علیه هر نوع استعمار و استکباری فریاد سر دهند.    

    همچنین سایت لبنانی العهد گزارش داد: مردم یمن با وجود حملات هوایی رژیم سعودی، فردا در راهپیمایی روز قدس در صنعا پایتخت این کشور حضور به هم خواهند رساند.   مردم یمن در این تظاهرات تأکید خواهند کرد هر گونه نابسامانی در کشورهای مسلمان منشأ آن اسرائیل و آمریکاست.    

   512  



۱۸/۰۴/۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن