تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805033369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس اتحاد جهانی مسلمانان و خواری استکبار جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روز قدس اتحاد جهانی مسلمانان و خواری استکبار جهانی شیراز - ایرنا- بیت المقدس ، شهر مقدس ، شهر عدالت ، شهر امین و ایمن ، بیت آن بدست سلیمان نبی که هیچگاه دستش به خونی آلوده نشد ، بنا گشت، پایه اش در صلح ، امنیت ، آرامش و فرمان الهی بود.


بیت المقدس ، معبد ستاره پرستان ، قبله گاه بنی اسراییل ، کنیسه حضرت مریم (ع) ، قبله گاه مسلمانان ، تجلی گاه ادیان بزرگ الهی بود همان که همه ادیان را نسبت به آن انس و الفتی است و سرمایه دینشان ، بیت المقدس ریشه در عزت و جایگاهشان دارد.
بیت المقدس ، زادگاه عیسی بن مریم ( ع) ، خاستگاه عروج حضرت محمد (ص) ، اولین قبله مسلمانان ، دومین مسجد مسلمانان ، در میان مسجد الحرام ، مسجد کوفه ، مسجد النبی ، بیت المقدس یکی از چهار قصر بهشتی دنیاست.
بیت المقدس ، در شبهای قدر میعادگاه فرشتگانی است که همراه جبرییل و میکاییل از سدره المنتهی به زمین می آیند و در کعبه ، قبر رسول اکرم (ص) و طور سینا هبوط می کنند.
امروز بیت المقدس در چنگال غاصبان است ، سرزمینی که پایه اش عدالت ، صلح و آرامش بود را با خون محرومان ستمدیده آبیاری کرده اند اما تنها درختان سرزمینش ، تبرهایی شده که ریشه ظلم را قطع می سازد.
امروز مسلمانان جهان برای پاک کردن چهره بیت المقدس از خون و خونریزی ، جهالت و نادانی ، غصب و تجاوز فریاد می زنند ، بیت المقدسشان را پاک می خواهند عاری از پلیدیها ، قساوتها و زشتیها .
روز قدس ، روز خونخواهی ، روز پشتیبانی ، نشان دادن قدرت اسلام ، حمایت از مستضعفان ، به خاک نشاندن غاصبان ، به زانو درآوردن جنایتکاران صهیونیست ، همگامی با حق جویان جهان است .
روز قدس نماد برتری اسلام بر کفر ، روزیست که آمریکای جنایتکار در سه دهه اخیر از برکتش ، آرامی نداشته ، در هر روزقدس منطقه ای بیدار شده و در پناه اسلام حریمش را امن برای مسلمانان و مستضعفان و ناامن برای استکبار گران کرده است.
نماینده مردم لارستان ، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس یادگار مانای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و یادآور یکی از اهداف و آرمانهای اصلی انقلاب اسلامی است.
جمشید جعفرپور افزود: روز قدس نماد دفاع از حقوق محرومان در گوشه و کنار عالم است واعلام می کند اسلام پشتیبان و حامی مستضعفان جهان است و ظالمان و ستمگران را از گردونه خارج می کند.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با دوراندیشی نسبت به دشمنان جهان اسلام و پشتیبان رژیم صهیونیستی ، برای حذف این غده سرطانی ، روز قدس را بعنوان یکی از آرمانهای انقلاب نامگذاری کردند.
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با توجه به ناکارآمدی مبارزه با اسراییل زیر لوای ناسیونالیسم عرب که موجب ناامیدی مسلمانان منطقه شده بود ، روز قدس را جان دادند تا مسلمانان جهان مقابل اسراییل قرار گیرند.
بگفته جعفرپور، گستره استقبال مردم مسلمان منطقه و حتی کشورهای غیر مسلمان در روز قدس ، همه ساله جلوه گری دیگری یافته و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی را به گونه ای دیگر به نمایش گذاشته است.
وی گفت: ساماندهی رژیم صهیونیستی به همراهی آمریکای جنایتکار و کمک برخی کشورهای نادان منطقه برای نابود کردن سنگرهای مقاومت ، مسلمانان جهان را بیش از گذشته از اعمال ننگین اسراییل منزجر کرده است.
این نماینده مردمی اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزیها و انسجام ملتهای مسلمان این طرحها ناکام مانده ، بهمین دلیل مردم بصیر ایران اسلامی گسترده تر از قبل در راه پیمایی روز قدس حضور می یابند و پشتیبانی از محرومان و مستضعفان جهان را به نمایش می گذارند
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه آغاز آهنگ نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل است که استکبار جهانی را سخت آشفته کرده است.
الیاس طاهری افزود: برخی از کشورهایی که هم اکنون در آنها انقلاب شکل گرفته در گذشته با اسراییل ارتباط نزدیک داشتند و حیاط خلوت رژیم صهیونیستی به حساب می آمدند.
وی ادامه داد: رژیم نامشروع صهیونیستی بدلیل بیداری اسلامی که در جهان اتفاق افتاده و از دست دادن منافع خود در این کشورها دچار ضعف و زبونی شده است.
بگفته وی ، بیت المقدس و مسجد الاقصی برای مسلمانان جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، حضرت امام خمینی (ره) دفاع از این سرزمین و مردم تحت ستم آن را یکی از آرمانهای انقلاب قرار دادند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام " روز قدس " در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند.
این نماینده مردمی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امسال پرشورتر از گذشته در راه پیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد تا حمایت خود از مستضعفان جهان اعلام کنند.
نماینده مردم سروستان ، کوار و خرامه گفت: روز قدس یکی از مهمترین روزهای تاریخی در کشور ماست که ریشه در آرمانهای اصلی انقلاب اسلامی دارد.
دکتر داریوش اسماعیلی افزود: روز قدس نماد ایستادگی در برابر ظلم و کفر است ، مردم همواره با حضور خود در این روز نمادین دشمنان اسلام را خوار و زبون کرده اند.
وی ادامه داد: روز قدس ، روز همراهی و هماهنگی برای پشتیبانی از مستضعفین دنیا ، کسانی که به گونه ای حقوقشان تضعیع شده و یکپارچگی مسلمانان جهان است.
وی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان با برکات معنوی خود در روز قدس با حضور یکپارچه مردم جلوه گری دیگری می یابد و پشت استکبار جهانی را به لرزه در می آورد.ک/4
6117/ 5054



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 374]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن