تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر پیکر استکبار جهانی خواهد انداخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر پیکر استکبار جهانی خواهد انداخت کرمانشاه - ایرنا - معاون فرماندار روانسر گفت: باتوجه به حوادث منطقه ای و جهانی، حضور منسجم و پرشکوه مردم مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر پیکر استکبار جهانی خواهد انداخت.


بساطعلی نوری روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت روز قدس افزود: نامگذاری این روز توسط امام نشان از تدبیر، شجاعت و دوراندیشی آن پیر فرزانه دارد و امام با این نامگذاری موجب عزت اسلام و مسلمین و ذلت استکبار شد.
وی یادآور شد : روز جهانی قدس برای ملت ایران از یک اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به تحولات منطقه اهمیت آن دو چندان خواهد بود.
معاون فرماندار روانسر اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه این شهرستان در سال های گذشته بارها وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند و قطع به یقین حضور امسال نیز باشکوه تر و پرصلابت تر از سالیان گذشته خواهد بود.
نوری ضمن دعوت از تمامی شهروندان روانسری برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گفت: تمامی مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس مهیا شده است.
وی اضافه کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان روانسر ساعت 30/9 صبح روز جمعه از مقابل بانک ملت به سمت فرمانداری این شهرستان برگزار می شود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
8066/7455



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن