تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804791365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنوع تاکتيکي گوارديولا و نابودي ستاره ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۲۸ق.ظ)
تنوع تاکتيکي گوارديولا و نابودي ستاره ها موج - مشکل بين گوارديولا و مولر در تمرينات دلايلي فراتر از مخالفت مولر با نحوه تمرينات گوارديولا دارد که يکي از آنها علاقه فن خال به جذب اين مهاجم آلماني است.
به گزارش خبرگزاري موج، يکي از تمرينات تاکتيکي ويژه پپ گوارديولا و عدم تفاهم بازيکنان تهاجمي بايرن مونيخ با انجام اين نوع تمرين يکي از دلايل اصلي ايجاد برخورد و مشکلي هر چند کوتاه بين پپ گوارديولا و توماس مولر بود که هيجان و تنشي شديد در جلسه تمرين مونيخي ها پديد آورد، هر چند مولر با بيان جمله "باشه مربي من اشتباه کردم"، بعد از تمرين به دليل انجام چنين واکنشي به صورت رسمي از سرمربي خود عذرخواهي نمود.
البته از فصل گذشته رابطه پر تنشي بين توماس مولر و پپ گوارديولا برقرار بوده، چون همواره در لحظات حساس بازي هاي مهم گوارديولا مولر را از زمين خارج کرده است، در ديدار نيمه نهايي ليگ قهرمانان مقابل بارسلونا، پپ گوارديولا توماس مولر را از بازي بيرون کشيد و مولر در هر دو مرتبه هنگام خروج از زمين نارضايتي خود را از تصميم سرمربي به نوعي ابراز نمود.
حال لوئيز فن خال سرمربي منچستريونايتد با ارائه پيشنهادي 82 ميليون يورويي خواهان جذب توماس مولر شاگرد سابق خود در بايرن مونيخ شده است، بر اساس گزارش روزنامه هاي انگليسي شياطين سرخ براي جذب توماس مولر حتي پيشنهادي به ارزش 82 ميليون يورو به بايرن مونيخ ارائه نموده اند. لوئيز فن خال همواره از کشف مونيخي خود تمجيد نموده و مي خواهد به هر نحوي شده پاي مولر را به اولدترافورد باز کند، نقل قول فن خال در انتقادات به توماس مولر در زمان حضور اين سرمربي هلندي در مونيخ که "مولر هميشه بازي مي کند" نشان از ميزان علاقه اين ژنرال هلندي به توماس مولر دارد.
اين موضوع که پپ گوارديولا بازيکن ديگري را براي حضور در ترکيب اصلي به توماس مولر ترجيح مي دهد بر کسي پوشيده نيست، گوارديولا براي ترکيب مورد نظر خود مايل به استفاده از بازيکناني در پست مولر است که بتوانند هم در فاز دفاعي و هم در فاز تهاجمي موثر باشند و از نظر اين سرمربي اسپانيايي مولر فاقد چنين قابليتي است، مارتين پرارنائو نيز در کتاب خود با عنوان"آقاي پپ گوارديولا" به خوبي به اين مساله اشاره کرده، او از زبان گوارديولا در اين باره مي نويسد:
همواره هنگامي که از مولر در خط مياني استفاده مي شود او عملکردي مايوس کننده دارد، هنگامي که به او احتياج است، او پست خود را رها مي کند و هنگامي که تيم به جلو حرکت مي کند وي در جاي خود ثابت ايستاده است.
باشگاه بايرن مونيخ بايد چه برخوردي با سرمربي خود داشته باشد، وقتي که وي چنين اظهارات ويران کننده اي در مورد يکي از بازيکنان تاثيرگذار و هويت باشگاه ايراد مي کند؟ البته مولر در اين زمينه تنها نيست و چنين انتقاداتي حتي از فرانک ريبري، ژروم بوآتينگ و شواين اشتايگر نيز از سوي گوارديولا مطرح شده است. حال با وجود چنين اتفاقات ناخوشايندي، علي رغم ابراز وفاداري توماس مولر به باشگاه بايرن مونيخ، احتمال ترک مونيخ توسط توماس مولر بيش از هر زمان ديگر احساس مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن