تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819582700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه واحد قصابی در قزوین پلمپ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه واحد قصابی در قزوین پلمپ شد قزوین - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از پلمپ سه واحد قصابی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی دامپزشکی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، عیسی غیاث یزدی افزود: این واحدها به دلیل عرضه گوشت تاریخ گذشته ، دست ­کاری تاریخ تولید و همچنین تکرار تخلفات پس از مکاتبه با اتحادیه صنف قصابان، پلمپ شد.
وی اظهارکرد: هماهنگ نبودن اتحادیه های صنفی با دامپزشکی از خلاهای موجود درفرایند نظارت بر بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی بود که خوشبختانه با پیگیری های این اداره و همکاری متقابل اتحادیه ها به خصوص اتحادیه صنف قصابان قزوین، این مشکل تا حد زیادی مرتفع شده است.
غیاث یزدی تصریح کرد: دامپزشکی مسوول صیانت از حقوق شهروندان در خصوص مصرف فرآورده های خام دامی می باشد و در راستای ارتقای سطح بهداشت در مراکز عرضه فرآورده های خام دامی نیز با همکاری نزدیک اتحادیه های مربوطه، تاکنون سه واحد صنفی قصابی متخلف تعطیل شده است.
غیاث یزدی از سایر اتحادیه ها، به خصوص اتحادیه مرغ و ماهی فروشان خواست، در راستای بهبود وضعیت بهداشتی مراکز عرضه و رستورانها با دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.
استان قزوین دارای پنج دامپزشک متخصص، 165 دامپزشک عمومی، 15 کارشناس ارشد، 23 کارشناس، 90 کارددان و 15 تکنسین دامپزشکی است.
7390/ 6128



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن