تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819414844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوزستان 22هزار میلیارد ریال برای اتمام پروژه های نیمه تمام نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خوزستان 22هزار میلیارد ریال برای اتمام پروژه های نیمه تمام نیاز دارد اهواز - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: تعهدات پروژه های نیمه تمام استان در سال جاری 27هزار میلیارد ریال بوده و این در حالی است که اعتبارات مصوب امسال کمتر از پنج هزار میلیارد ریال را شامل می شود.


امید حاجتی روز یکشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه تولیدات استانی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در اهواز افزود: با توجه به این فاصله، از بین یک هزار پروژه نیمه تمام پروژه های با پیشرفت فیزیکی 70درصد به بالا در اولویت تکمیل قرار گرفته است تا تعداد زیادی از این ها بهره برداری شود.
وی مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ابتدای امسال استان را چهار هزار و 900میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبارات ابلاغ شده و دستورالعمل ها نیز رسیده است که در نشست شورای برنامه ریزی استان توزیع اعتبارات انجام می شود.
حاجتی با بیان این که اولویت بندی ها در توزیع اعتبارات انجام شده است اضافه کرد: پروژه هایی که امکان تامین اعتبار آنها از منابع دولتی وجود ندارد به تفکیک شهرستان و دستگاه اجرایی اعلام خواهد شد تا از دیگر منابع برای آنها تامین اعتبار شود و این امر در ارزیابی عملکرد مدیران با شاخص های اختصاصی که تعریف می شود دخالت داده خواهد شد.
وی اولویت توزیع اعتبارات را شهرستان هایی اعلام کرد که با شاخص های استانی فاصله دارند.

* خوزستان دومین استان کشور در تولید ناخالص داخلی

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان همچنین گفت: این استان با احتساب بخش نفت پس از استان تهران در تولید ناخالص داخلی رتبه دوم را دارد.
وی افزود: با احتساب بخش نفت، خوزستان 10درصد تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص می دهد که بدون احتساب آن در رتبه چهارم کشوری جا می گیرد.

* بانک های خوزستان، ته جدول عملکردی

حاجتی در عین حال گفت: در جمع عملکردها، بانک های خوزستان در پرداخت تسهیلات در ته جدول قرار دارند، بخشی از این امر به ضوابط ملی بانک ها برمی گردد که اجازه پرداخت تسهیلات را به آنها نمی دهد.
وی افزود: در طول سال های میزان پرداختی بانک های خوزستان به نسبت متوسط کشوری پایین آمده و این کاستی را نمی توان در یک سال جبران کرد.
حاجتی گفت: این مساله به عملکرد ضعیف بانک ها در دوره های گذشته و اتفاق هایی مانند سوء استفاده های مالی برمی گردد.

* ضربه سنگین اختلاس ها به سیستم بانکی خوزستان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان همچنین گفت: اختلاس ها ضربه سنگینی به سیستم بانکی این استان در سال های اخیر زده است.
وی درباره نقش نظارتی سازمان در جلوگیری از بروز این اختلاس ها افزود: نظارت سازمان مدیریت کلان و برنامه ای است و ریز اجرایی ندارد، نظارت ها باید توسط دیگر دستگاه های نظارتی اتفاق بیفتد و اگر جنبه استقلالی سازمان حفظ می شد شاید نظارت ها بهتر بود.
6084/6065



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن