تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819291357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه پيشگيري از اعتياد ضامن، سلامت عمومي افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۲۸ب.ظ)
نمايشگاه پيشگيري از اعتياد ضامن، سلامت عمومي افتتاح شد موج - خرم آباد - نمايشگاه پيشگيري از اعتياد، ضامن سلامت عمومي با حضور استاندار لرستان، معاون سياسي-امنيتي، مدير کل آموزش و پرورش استان لرستان و جمعي از مديران اجرايي لرستان در در 14 غرفه و در محل درياچه کيو شهرستان خرم آباد افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين نمايشگاه که به همت کميته فرهنگي و پيشگيري‌ شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر لرستان برپا شده، غرفه هايي با مشارکت شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکي، بهزيستي، نيروي انتظامي، کانون پرورش فکري و انجمن هاي مردم نهاد داير شده است.
رئيس کميته فرهنگي و پيشگيري شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر لرستان در حاشيه افتتاح اين نمايشگاه گفت: نمايشگاه پيشگيري از اعتياد، ضامن سلامت عمومي با شعارجامعه سالم و عاري از مواد مخدر به مدت يک هفته در حاشيه درياچه کيو شهرستان خرم آباد برگزار شده است و هر روز از ساعات 19تا 24 آماده بازديد عموم مردم است.
دکتر گودرز کريمي فردر اين رابطه افزود: اعتياد بلاي خانمان سوز قرن است و بايد تلاش شود تا جامعه و بالاخص نسل جوان و نوجوان در برابر اثرات نامطلوب آن بيمه شوند.
وي به برنامه ريزي آموزش و پرورش براي آشنا ساختن دانش آموزان و اوليا با اثرات سوء مصرف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: طرح هاي «مدرسه عاري از خطر»، «آموزش مهارت هاي مقابله اي»، «مدرسه مراقب اجتماع محور»، «آموزش مهارت هاي مراقبت از خود»، «مداخلات آموزشي و رواني، اجتماعي» و «جشنواره نوجوان سالم» از جمله برنامه هايي است که در سال جاري اجرا شده است.
کريمي فر اضافه کرد: در اين نمايشگاه برنامه‌هاي جانبي متنوعي همچون مسابقات قايقراني، مسابقات دوچرخه‌سواري، تنيس روي ميز، و نقاشي با اهداي جوايز به کودکان در نظر گرفته شده است.
وي در ادامه بيان داشت: «هم‌چنين کلاس هاي آموزشي و کارگاه هاي مشاوره‌‌اي آموزشي با حضور بهبوديافتگان، NA و انجمن‌هاي مردم‌نهاد براي خانواده‌ها در اين نمايشگاه برگزار مي‌شود
کريمي فر در خصوص سطوح برگزاري نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه در سه سطح برگزار مي‌شود شامل سطح اول غرفه‌ها که سطح پيشگيري است و در شش غرفه برگزار مي‌شود؛ سطح دوم غرفه‌ها که سطح درمان است و در چهار غرفه برگزار مي‌شود و سطح بازتواني يا کاهش آسيب‌ها که شامل چهار غرفه مي‌شود.
استاندار لرستان هم در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه با اشاره به انتصاب مدير کل آموزش و پرورش لرستان به عنوان رئيس کميته فرهنگي و پيشگيري شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر گفت: آموزش و پرورش لرستان به عنوان بستر و پايه توسعه فرهنگي در جامعه مهم ترين نقش را در فرهنگ سازي و آموزش به مردم دارد و در بحث پيشگيري هم مي تواند نقش محوري را ايفا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن