تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814654208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاينانس قطار گرگان-مشهد با چين نهايي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۵۶ق.ظ)
فاينانس قطار گرگان-مشهد با چين نهايي شده است موج - عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اين که فاينانس قطار گرگان-مشهد با چين نهايي شده است، ادامه داد: قطعه اوليه اين خط آهن از سمت بجنورد آغاز خواهد شده که خط ريلي شمال کشور را به مشهد متصل مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، رمضانعلي سبحاني‌فر، عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس، با تقدير از ابتکار بودجه‌اي وزير راه و شهرسازي گفت: استفاده از تسهيلات صندوق توسعه ملي عامل توسعه حمل‌ونقل ريلي مي‌شود.
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با اشاره به توفيقات راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران در دو سال گذشته گفت: يکي از نکاتي که موجب توسعه حمل‌ونقل ريلي در کشور خواهد شد و از ابتکارات بودجه‌اي وزير راه و شهرسازي محسوب مي‌شود، استفاده از تسهيلات ارزي صندوق توسعه ملي براساس بند «و» قانون بودجه است.
نماينده مردم سبزوار، جفتاي، جوين و خوشاب در مجلس شوراي اسلامي برقي کردن راه‌آهن تهران-مشهد را يکي از پروژه‌هاي مهم ريلي در کشور برشمرد و افزود: آن‌طور که اعلام‌شده راه‌آهن قصد دارد از طريق فاينانس‌هاي خارجي و بهره‌گيري از منابع بخش خصوصي اين پروژه را هر چه سريع‌تر اجرايي کند.
وي با بيان اين که فاينانس قطار گرگان-مشهد با چين نهايي شده است، ادامه داد: قطعه اوليه اين خط آهن از سمت بجنورد آغاز خواهد شده که خط ريلي شمال کشور را به مشهد متصل مي‌کند. اين خط آهن پس از بجنورد به اسفراين و پس از آن وارد جوين و در پايان به شبکه ريلي سراسري کشور متصل مي‌شود با اين اتصال از سمت جنوب به سمت جنوب شرقي کشور٬ از سمت غرب به سمت تهران و از سمت شرق هم به سمت آسياي ميانه مي‌تواند مسافر و بار جابه‌جا کند، بنابراين از موقعيت استراتژيک ويژه‌اي برخوردار است.
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با يادآوري سفر هيأت دولت به خراسان شمالي گفت: در اين سفر بر اتصال هرچه سريع‌تر خط آهن بجنورد به اسفراين و اتصال آن به شبکه سراسري تأکيد شد، اميدواريم هرچه سريع‌تر اين پروژه به سرانجام برسد.
در بند «و» تبصره ۵ قانون بودجه ۹۴ آمده است: به صندوق توسعه ملي در سال ۱۳۹۴ اجازه داده مي‌شود تا نسبت به اعطاي تسهيلات ارزي به سرمايه‌گذاران بخش خصوصي و يا تعاوني براي طرح‌هاي توسعه‌اي شقوق مختلف حمل‌ونقل بدون انتقال مالکيت و با معرفي وزارت راه و شهرسازي و تضمين سازمان‌ها و شرکت‌هاي تابعه و ذي‌ربط اين وزارتخانه در قبال اخذ حق دسترسي تا استهلاک اصل سرمايه و سود آن از استفاده کنندگان اقدام نمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن