تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813049281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«نت» و معرفي ستاره جديد موسيقي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۱۷ب.ظ)
«نت» و معرفي ستاره جديد موسيقي موج - پيمان عباس گفت: تعداد فيلم‌هايي که نامم را حذف کردم بيشتر از آثاري است که اسمم در تيتراژ ثبت شده است.
به گزارش خبرگزراي موج،عباسي که قرار است يکي ديگر از فيلم‌نامه هايش با نام «نت» ساخته شود به سوره سينما گفت: اين فيلم به موسيقي پاپ مي‌پردازد و روايت گروه‌هاي موسيقي دهه گذشته در ايران است.
داستان اين فيلم درباره چند جوان است که ده سال قبل تصميم گرفتند گروه موسيقي را بيندازند ولي به مشکل مي‌خورند. يکي از آن‌ها که تهيه کننده و ليدر گروه بود از ايران مي‌رود و بعد از ده سال که بر مي‌گردد تصميم مي‌گيرد گروه را دور هم جمع کند به اين بهانه وارد زندگي دوستانش مي‌شويم که هرکدام از اين بچه‌ها داستان‌هاي خودشان رادارند.
وي افزود: وقتي درباره موسيقي پاپ و بحران‌هايي که پشت سر گذاشته شده صحبت مي‌شود ناخودآگاه ياد ليدرهايي مي‌افتيم که آن زمان با کج فهمي که در زمينه موسيقي وجود داشت از ايران رفتند. بعضي از اين افراد موفق شدند و بعضي‌ها که استعدادهاي خوبي بودند و مي‌توانستند به جايگاه‌هاي بهتري برسند با رفتنشان شکست خوردند وشرايط خوبي ندارند. متاسفانه هنوز هم اين اتفاق رخ مي‌دهد و ما در «نت» مي‌خواهيم بگوييم چطور مي‌شود راهکارهايي پيدا کرد تا بتوان در کشور خودمان فعاليت سالم موسيقي داشت.
عباسي گفت: با کارگردان در بخش موسيقيايي و جنس کار هم سليقه نيستيم من تصوري ديگر دارم وانتظار و شرايطي که پيش بيني کردم با زاويه نگاه دوستان متفاوت است. در اين بخش دخالتي نکردم و به خودشان سپردم. نمي‌دانم نتيجه به فيلم‌نامه لطمه وارد مي‌کند يا نه اما به طور کل هميشه در همه قراردادهايم يک شرط را لحاظ مي‌کنم و اينکه اول خروجي فيلم را مي‌بينم اگر شبيه چيزي بود که من نوشتم و توانستم خودم را در آن ببينم اجازه مي‌دهم اسمم در تيتراژ باشد اگرنه اسمم را حذف مي‌کنم. تا به حال تعداد فيلم‌هايي که اسمم را از تيتراژ درآوردم بيش از فيلم‌هايي است که اسمم ثبت شده است.
وي با تأييد اينکه ابوالفضل پورعرب، نازنين فراهاني، خاطره حاتمي، مجيد واشقاني و کامران تفتي در اين فيلم حضور دارند گفت: پورعرب در نقش استاد موسيقي است که در ايران بنيانگذار و آهنگساز اين کار بوده است. و الان هم که بچه‌ها برمي‌گردند سراغش مي‌آيند نقش اصلي و قهرمان قصه يک نا بازيگر است تا مردم تصور ذهني از او نداشته باشند و احتمالاً يک ستاره جديد از دنياي موسيقي خواهد بود.
اين نويسنده که سال گذشته هم قرار بود با جمال گلي هماکري کند گفت: «سه جلد» يک سريال کمدي است که سال گذشته به کارگرداني سامان مقدم و بازي مهران مديري به پيش توليد هم رسيد اما با تغيير مديران سازمان مسکوت باقي ماند و کار متوقف شد. در حال حاضر مديران جديد تصميم گرفتند با اعمال يک سري تغييرات کار را از سر بگيريم و احتمال دارد توليد اين مجموعه دوباره به جريان بيفتد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن