تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802685851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل نوزاد شش‌ماهه پس از ارتباط نامشروع همسر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
قتل نوزاد شش‌ماهه پس از ارتباط نامشروع همسر
رسيدگي به پرونده مردي كه چهار سال پيش نوزادي شش‌ماهه را در خانه‌اش به قتل رسانده بود روز گذشته با عدم حضور مادر مقتول به جلسه بعدي موكول شد.
به گزارش باشگاه شبانه (باشگاه خبرنگاران)، شامگاه پنجم آبان ٩٠ فردي با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ تماس گرفت و ماموران را در جريان كشف جسد نوزادي چندماهه در يك كيف دستي قرار داد. با حضور ماموران در محل مشخص شد جسد متعلق به پسري شش‌ماهه است كه آثار كبودي روي صورتش به وضوح ديده مي‌شود.

همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني براي مشخص شدن علت اصلي مرگ، مرد ٤٠ساله هم كه با پليس تماس گرفته بود به عنوان مطلع به پليس آگاهي منتقل شد. اين درحالي بود كه در كمتر از چند ساعت با مشخص شدن گزارش پزشكي قانوني فرضيه «قتل» تاييد و پرونده‌اي با موضوع مقدماتي «قتل عمد» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان اداره جنايي ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

براساس گزارش پزشكي قانوني نوزاد شش‌ماهه به علت «خفگي ناشي از فشار بيش از حد روي صورت و مجاري تنفسي» جان خود را از دست داده بود. در بررسي محل كشف جسد نيز اثر انگشت مرد ٤٠ساله روي بدن مقتول به وضوح ديده مي‌شد. به اين ترتيب او به عنوان متهم اصلي پرونده مورد بازجويي قرار گرفت.

سامان كه به ماده مخدر شيشه اعتياد داشت در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل نوزاد اعتراف كرد و در شرح حادثه گفت: «من و همسرم به شيشه اعتياد داريم. خانه‌مان هم پاتوق معتادان شيشه بود. شبي كه نوزاد شش‌ماهه را به قتل رساندم با همسرم درگيري لفظي پيدا كردم. او بين فحش‌هايي كه به من مي‌داد ناگهان حرفي زد كه من را خيلي عصباني كرد.»

متهم ادامه داد: «او به من گفت نوزاد شش‌ماهه فرزند من نيست و او پس از برقراري ارتباط نامشروع با يكي از همان معتاداني كه براي مصرف شيشه به خانه‌مان مي‌آمد، باردار شده اما به دروغ نوزاد را فرزند من جا زده است. همسرم بعد از فاش كردن اين موضوع، سريع از خانه خارج شد. من هم كه خيلي عصباني شده بودم بالشي را برداشتم و روي صورت بچه گذاشتم و آنقدر فشار دادم تا خفه شد.»

متهم درباره نقشه‌اي كه براي فرار از قتل كشيده بود نيز گفت: «ترسيده بودم براي همين جسد را در يك ساك دستي گذاشتم و روبه‌روي يكي از ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني در تجريش رها كردم.

مي‌خواستم فرار كنم اما تصميم گرفتم با پليس تماس بگيرم و خودم را يابنده كيف جا بزنم. همين كار را هم كردم اما وقتي ماموران آمدند به من مشكوك شدند و دستگيرم كردند.»

با ثبت اعترافات متهم، آزمايش «دي‌ان‌اي» روي مقتول انجام شد كه ادعاي متهم را ثابت كرد. به اين ترتيب مادر مقتول نيز به اتهام ارتباط نامشروع بازداشت شد و بازجويي از او در دستور كار ماموران قرار گرفت. زن ٣٠ساله نيز در همان ابتدا به داشتن ارتباط نامشروع اعتراف كرد و به كارآگاهان گفت: «دوستان سامان مدام در خانه ما رفت و آمد داشتند و شيشه مصرف مي‌كردند.

من با يكي از آنها دوست شدم و ارتباط نامشروع داشتم. شب حادثه وقتي اين موضوع را به سامان گفتم او خيلي عصباني شد. اما من از قتل خبري نداشتم. وقتي آن حرف را زدم سريع از خانه بيرون رفتم.»

با ثبت اعترافات متهمان، پرونده براي رسيدگي در اختيار شعبه ١٤ دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي عبداللهي قرار گرفت، با اين حال صبح ديروز رييس دادگاه، رسيدگي به پرونده را به دليل عدم حضور مادر مقتول در جلسه دادگاه به تاريخ ديگري موكول كرد.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

انكار متهم به قتل شهيد دلاور در دادگاه
شکنجه مرگبار زن جوان توسط همسرش




۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن