تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶۰ موسسه قرآني در استان قم فعاليت مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۱۶ب.ظ)
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قم: ۶۰ موسسه قرآني در استان قم فعاليت مي كنند موج - قم - رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قم با بيان اين که 60 موسسه قرآني در استان قم به فعاليت مي پردازند، گفت: تعداد محدودي از اين موسسات براي حضور در نمايشگاه قرآن و عترت دعوت شدند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قم در حاشيه مراسم افتتاحيه سومين نمايشگاه قرآن و عترت گفت: اين نمايشگاه با تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان فرهنگي-هنري شهرداري قم در ماه مبارک رمضان برگزار مي شود که تجلي گاه هنر قرآني در استان است.
وي با بيان اين که مفاهيم بلند قرآني در نمايشگاه قرآن و عترت از سوي هنرمندان قمي به صورت تئاتر خياباني نمايش داده مي شود، تصريح کرد: همچنين هنرمندان خوشنويس استان قم در ايام نمايشگاه فعاليت دارند.
حجت الاسلام علي اسماعيليان با اشاره به اين که مهم ترين نرم افزارهاي ديجيتال قرآني در سطح کشور در نمايشگاه قرآن و عترت عرضه مي شود، افزود: همچنين تابلوفرش هايي مزين به آيات قرآن کريم جهت بازديد مخاطبان به نمايش گذاشته شده است.
وي با اشاره به فعاليت غرفه هاي کودک و نوجوان در نمايشگاه قرآن و عترت، گفت: در اين غرفه ها براي کودکان سرگرمي هايي در قالب قرآني تدارک ديده شده است.
حجت الاسلام اسماعيليان در ادامه با اشاره به حضور ناشران بزرگ قرآني در نمايشگاه قرآن و عترت گفت: انتشارات موسسات اسراء، انصاريان، ترجمان وحي، دارالهدي و کتابخانه آيت‌الله مرعشي نجفي به عرضه آثار خود مي پردازند.
مسوول سومين نمايشگاه قرآن و عترت با اشاره به فعاليت غرفه انتشارات قرآني براي کودکان، گفت: اين انتشارات به نشر و ترويج ارزش هاي قرآني در قالب توليدات نوشتاري، تصويري، سمعي و بصري براي کودکان مي پردازد.
حجت الاسلام اسماعيليان افزود: اجراي هنرهاي زنده، انتقال مفاهيم قرآني از طريق کارگاه هاي هنري، آشنايي با بخش نجوم و فعاليت غرفه عفاف و حجاب از ديگر بخش هاي نمايشگاه قرآن و عترت است.
وي با بيان اين که 60 موسسه قرآني در استان قم به فعاليت مي پردازند، گفت: تعداد محدودي از اين موسسات براي حضور در نمايشگاه قرآن و عترت دعوت شدند و به دليل کاهش فضاي نمايشگاه امکان بهره مندي از ديگر موسسات قرآني فراهم نشد.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قم با تاکيد بر اين که مکان نمايشگاه قرآن و عترت به دليل کمبود منابع اعتباري تغيير يافت، گفت: اميدواريم شاهد استقبال خوب مردم قم از اين نمايشگاه باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن