تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820566989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طهماسبی: زرنگ بازی کنند از صبا می‌روم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طهماسبی: زرنگ بازی کنند از صبا می‌روم
دروازه‌بان صبای قم می‌گوید در صورتی که مطالبات فصل گذشته‌اش را دریافت کند و قرارداد خوبی با او بسته شود در صبا می‌ماند.

مهرداد طهماسبی با بیان اینکه هنوز تیم فصل آینده‌ام را انتخاب نکردم به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر سه، چهار پیشنهاد دارم اما شخصا با هیچکدام از آنها صحبت نکردم و به هیچ تیمی قول ندادم. بعضی روزنامه‌ها از قطعی شدن رفتنم به یکی از تیم‌ها خبر دادند که اصلا صحت ندارد.

او ادامه داد: وضعیت باشگاه مشخص نیست و مثل همه بازیکنان خبر ندارم باشگاه را به بخش خصوصی واگذارند می‌کنند یا بازی جدید مسئولان است.

طهماسبی در رابطه با ادامه حضورش در صبا عنوان کرد: اگر باشگاه برادری خود را ثابت کند، مطالبات فصل گذشته را بدهد و قرارداد خوبی ببند در صبا می‌مانم ولی اگر مسئولان به دنبال زرنگ بازی هر ساله باشند به تیم دیگری می‌روم. یکی، دو فصل اخیر با باشگاه صبا قرارداد داشتم و اجازه جدایی نمی‌دادند اما حالا قرارداد ندارم و اگر بخواهم به تیم دیگری بروم هیچکس نمی‌تواند دخالتی داشته باشد.

دروازه‌بان صبا ادامه داد: وقتی باشگاه پول داشته باشد شرایط برای ادامه حضورم فرق می‌کند چون سه سال در این تیم بازی کردم و کاپیتان دوم هستم. اگر اوضاع صبا با دیگر تیم‌هایی که قرارداد خوب می‌بنند برابر باشد در این تیم می‌مانم ولی در غیر اینصورت ادامه حضوم تقریبا ناممکن است.

وی پیرامون عدم پرداخت قراردادش در صورت جدایی از صبا گفت: اینطور نیست که باشگاه فکر کند اگر بازیکنی برود قرارداد او را نمی‌دهد. فوتبالیست‌ها بعد از رفتن به تیم جدید پیگیر مطالباتشان خواهند بود و می‌توانند شکایت کنند.


13:51 1394/03/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن