تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812946324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل شیلات هرمزگان: دو سوم پست‌های سازمانی شیلات هرمزگان بلاتصدی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل شیلات هرمزگان:
دو سوم پست‌های سازمانی شیلات هرمزگان بلاتصدی است
مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه بیش از دو سوم پست‌های سازمانی شیلات استان بلاتصدی است، رفع هر چه سریعتر مشکل کمبود نیروی انسانی شیلات هرمزگان را خواستار شد.

خبرگزاری فارس: دو سوم پست‌های سازمانی شیلات هرمزگان بلاتصدی است



به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، سید پرویز محبی در دومین ستاد توسعه استان هرمزگان اظهار کرد: اختصاص بخشی از جرایم قاچاق سوخت به بازسازی ذخایر آبزیان کمکی شایانی به این مهم می‌کند.

وی افزود: تکثیر و پرورش میگو، پرورش ماهیان گرمابی در منابع آبی و تکثیر و پرورش ماهیان دریایی از مهم‌ترین پتانسیل‌های شیلات در حوزه آبزی‌پروری است.

مدیرکل شیلات هرمزگان لایروبی کانال‌های آبرسان و زهکش، آسفالت راه دسترسی، تعویض و احداث دریچه‌های یک طرفه، برق رسانی، آسفالت راه دسترسی، آب شرب، احداث دریچه یک طرفه و احداث سیل بند را از مهم‌ترین مشکلات زیربنایی سایت‌های پرورش میگوی در حال بهره‌برداری خواند.

محبی با اشاره به برنامه توسعه بیش از پیش مکانیزاسیون در مزارع پرورش میگو استان هرمزگان (به ویژه دستگاه‌های غذاپاش و هواده) گفت: پیش‌بینی می‌شود با زیر کشت رفتن بیش از سه هزار و 270 هکتار، بالغ بر 9 هزار تن تولید میگوی پرورشی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان پتانسیل مناسبی برای پرورش ماهی تیلاپیا در استخرهای ذخیره آب کشاورزی دارد، گفت: وجود تعداد قابل توجهی استخر ذخیره آب کشاورزی برای تامین آب مورد نیاز باغات و زمین‌های کشاورزی در شهرستان‌های غیر ساحلی، عدم ارتباط آب خروجی این مخازن با آب‌های جاری و همچنین آب‌های آزاد، فراهم بودن شرایط مناسب برای پرورش ماهی گونه تیلاپیا بدون هر گونه مشکلات زیست محیطی  از مهم‌ترین دلایل این مهم است.

مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه این استان ظرفیت تولید بیش از 90 هزار تن ماهی در قفس را دارد، گفت: تاکنون بیش از 11 مجوز در راستای پرورش ماهی در قفس و با ظرفیتی کلی 21 هزار و 800 تن و همچنین سه مجوز تکثیر ماهیان دریایی با ظرفیت تولید 35 میلیون عدد ماهی صادر شده است.

محبی توسعه صید سطح زیان ریز، صید فانوس ماهیان، حفاظت و بازسازی ذخایر آبزیان، اجرای طرح‌های توسعه شیلات در جزایر و سواحل مکران، افزایش آلودگی‌های زیست محیطی و حفاظت و بازسازی ذخایر آبزیان را از مهم‌ترین مسایل پیش روی حوزه صیادی هرمزگان خواند. انتهای پیام/88001/ر

94/03/21 - 15:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن