تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813052239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه مشترک کفاشیان با سفیر ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
جلسه مشترک کفاشیان با سفیر ترکیه




با توجه به جلسه سفیر ترکیه با رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال، احتمال برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی ایران و ترکیه وجود دارد.





فدراسیون فوتبال: در جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان، علیرضا اسدی و رضا هاکان تکین، سفیر ترکیه در ایران راهکارهای همکاری بیشتر فدراسیون‌های فوتبال ایران و ترکیه ارزیابی شد.

در این جلسه و پس از مذاکرات مختلف صورت گرفته مقرر شد طی مکاتبه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه از وی و هیئت همراه جهت حضور در ایران دعوت شود تا تفاهم‌نامه‌ای در خصوص برگزاری اردوهای آماده‌سازی و دیدارهای دوستانه برای تیم‌های ملی فوتبال دو کشور و همچنین تبادل مدرس به منظور ارتقای سطح فوتبال به امضاء برسد.

رضا هاکان تکین، سفیر ترکیه در ایران در این جلسه گفت: من به فوتبال علاقمندم و مشتاقم که در ایران دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال را از نزدیک ببینم.

وی افزود: ایران کشور بسیار خوبی از لحاظ امنیت محسوب می‌شود و پتانسیل برگزاری اردوهای بزرگی را دارد. همچنین با کشور ترکیه همسایه نزدیک بوده و علاوه بر ارتباط خوب، فرهنگ‌های نزدیکی بین دو کشور وجود دارد و این موضوع در ایجاد همکاری‌های بیشتر تأثیرگذار خواهد بود.

همچنین علی کفاشیان ابراز امیدواری کرد که روابط ورزشی دو کشور در راستای تبادل اطلاعات و دانش باید تحکیم داده شود و فدراسیون‌های فوتبال نیز با تدارک اردوهای آماده‌سازی و دیدارهای دوستانه می‌توانند نقش پر رنگی در این زمینه ایفا کنند.






تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن