تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798129794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجری مستند انسان و طبیعیت پس از سفرش با بازیگر هالیوودی بیر گریلز:دعوت از «جیلنهال» پیشنهاد همسرم بود/در صحنه عبور از پرتگاه هیچ طناب محافظی وجود نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مجری مستند انسان و طبیعیت پس از سفرش با بازیگر هالیوودی
بیر گریلز:دعوت از «جیلنهال» پیشنهاد همسرم بود/در صحنه عبور از پرتگاه هیچ طناب محافظی وجود نداشت
«بیر گریلز»، مجری مجموعه مستندهای «انسان و طبیعت» درباره سفر مشترکش با «جیک جیلنهال»، بازیگر هالیوودی به ایسلند گفت:در صحنه‌های خطرناک این سفر از هیچ ابزار محافظتی پنهانی استفاده نشده بود.

خبرگزاری فارس: بیر گریلز:دعوت از «جیلنهال» پیشنهاد همسرم بود/در صحنه عبور از پرتگاه هیچ طناب محافظی وجود نداشت



به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، مجموعه مستند 68 قسمتی «انسان و طبیعت» که از سال 2006 تا اواخر سال 2011 در 7 فصل از شبکه ماهواره‌ای دیسکاوری پخش شد، هر بار جدال انسان با طبیعت برای حفظ بقای خود را به تصویر می‌کشد. در دو قسمت از این مستند از بازیگران هالیوودی چون «ویل فرل» و «جیک جیلنهال»،بازیگر 37 ساله هالیوود،دعوت شد تا در این سفرهای پرخطر «گریلز» را همراهی کنند.

این مستند طی چند ماه اخیر از شبکه 5 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش می‌شود که شب گذشته قسمت مربوط به سفر مشترک «بیر گریلز» و «جیک جیلنهال» به کوه‌های صعب‌العبور ایسلند و یکی از بستر‌های آتشفشان‌های فعال جهان پخش شد. به همین بهانه مروری داریم بر مصاحبه «بیر گریلز» با روزنامه «لس‌آنجلس‌ تایمز» درباره تجربه این سفر: *چی شد که تصمیم گرفتی «جیک» را برای برنامه‌ات دعوت کنی؟ _همسرم، سارا، او را در یک برنامه گفتگوی تلویزیونی دیده بود که از او پرسیده بودند که شهرت چگونه است؟ و او پاسخ داده بود: «فوق‌العاده است و اگر پاپارازی مزاحمم شود، فقط کافی است که یک زنگ به رفیقم «بیر گریلز» بزنم.»، همسرم این را برایم تعریف کرد و من بدون اینکه حتی او را بشناسم، یک ایمیل به او زدم و پس از آن ما شروع کردیم به گفتگو درباره رفتن به یک سفر هیجان‌انگیز و حادثه‌ای. او یکی از طرفداران برنامه «انسان و طبیعت» بود و خیلی یکدفعه‌ای ما برنامه سفرمان را ریختیم.

*چرا تصمیم گرفتی که او را ایسلند ببری؟ آیا در جستجوی مکانی بودی که برای او راحتر باشد؟ _با خودم فکر کردم که ایسلند مکان مناسبی برای این سفر باشد، چون در آنجا می‌شد خیلی کارها انجام داد. آنجا را دوست داشتم، چون هوای سردش می‌توانست برایمان دلپذیر باشد. در عین حال می‌توانستیم کمی کوهنوردی هم کنیم برای همین سریع به سمتش رفتیم. ولی او درست به عمق ماجرا پرت شده بود. ما در بعضی موقعیت‌های دیوانه کننده قرار گرفتیم. در قسمت‌هایی با بدترین آب ‌و هوای ممکن برخورد کردیم من خودم طی چند سال اخیر با چنین آب و هوایی از نزدیک برخورد نکرده بود. قدرت باد به قدری شدید بود گویی یک جمبو جت در فرودگان با سرعت تمام دارد از کنارت رد می‌شود.

*زمانی‌که یک نفر در این سفرها همراهت است، به مراتب شرایط برایت سخت‌تر است؟
_خوب یکجورایی باید کمی بیشتر هوشیار باشم، در این سفرها همیشه عصبی‌ام چون به هرحال یک نفر به من اعتماد کرده و جانش را به من سپرده است.
* من به شخصه نمی‌توانم باور کنم که «جیک» تصمیم گرفته باشد که روی یک طناب در آن ارتفاع بخزد. او حتما از طریق یک طناب نازک‌تر که به کمرش متصل بود به تو وصل شده بود و اگر سقوط می‌کرد، تو او را نجات می‌دادی!؟

_هیچ طناب محافظی وجود نداشت، البته یک طناب برای اینکه او بتواند با استفاده از آن تعادلش را حفظ کند وجود داشت و اگر او در یک لحظه سقوط می‌کرد من می‌توانستم او را نجات دهم. ولی خود من کامل مطمئن بودم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت. البته بررسی کردیم دیدیم که انجام این کار معادل ۱۸۰ بارفیکس بوده است. 

* آیا او (جیک جیلنهال)، پیش از آمدن به برنامه تو باید هر نوع قرارداد قابل تصوری را امضاء می‌کرد؟ _من همیشه باید شرکت‌های بیمه‌کننده این افراد صحبت‌های عجیب و غریبی داشته باشم. جایی که آنها از من می‌پرسند، «آیا ضمانت می‌کنی که این بازیگران ایمن خواهند بود؟» و من میگویم: «خوب نه من نمی‌توانم هیچ ضمانتی بدهم.» و سپس یک مکث طولانی و سپس مکالمه تلفنی ما به پایان می‌رسد. ولی خوب هیچ نمی‌تواند پیش‌بینی کند که در طبیعت چه اتفاقی خواهد افتاد و همین است که این برنامه را هیجان‌انگیز و جسورانه می‌کند. عوامل مختلف غیر قابل پیش‌بینی آنجا وجود دارد و اینکه من بتوانم تمام آنها را در نظر بگیرم غیرممکن است.
  * آیا افراد زیادی در هالیوود هستند که از تو به خاطر اینکه می‌خواهی در برنامه‌ات، ایستادگی و مقاومتشان را اثبات کنی، تقدیر می‌کنند؟ _هستند کسانی که از من می‌خواهند که در این سفرها من را همراهی کنند.این برای بازیگران خوب است که بدون هرگونه ابزار ایمنی چون طناب و کلاه برخی کارهای پرمخاطره را انجام دهند. برایشان خیلی هیجان انگیز است که بتوانند در موقعیت کامل واقعی قرار گیرند.

*ورای همه اینها، نظرت درباره عملکرد «جیک» در طبیعت چیست؟ _به هرحال عملکرد کسی که از مأمن خود پا بیرون می‌گذارد و زندگیش را به دست دیگری می‌سپارد، قابل تقدیر است. من با او خیلی رو راست بودم و به او گفتم: بیا و به من اعتماد کن و او در این مورد فوق‌العاده بود. آنچه که بیش از همه من را به طبیعت علاقمند می‌کند، این است که افراد در شرایط سخت تحت فشار قرار می‌گیرند و آنچه شما (در این برنامه) می‌بینید، در واقع آن چیزی است که مردم با آن موقعیت‌ها می‌کنند. به گزارش خبرگزاری فارس، «جیک جیلنهال» متولد ۹ دسامبر ۱۹۸۰، پسر کارگردان، «استفان جیلنهال» و نمایشنامه نویس، «ناومی فومر» است. وی بازیگری را ازسن ده سالگی شروع کرد و از زمانی که اولین نقش اصلی‌اش در سال ۱۹۹۹ در فیلمی به نام «آسمان اکتبر» بازی کرد، در نقش‌های متفاوتی ظاهر شد. وی در سال ۲۰۰۱ در فیلم «دانی دارکو»، نقش یک نوجوان روان پریش را بازی کرد. در سال ۲۰۰۴ در فیلم پرفروش «پس فردا » در نقش جوانی ظاهر شد که با فعل و انفعالات شیمیایی موجب سردی کرهٔ زمین شد و در نقش یک تکاور در فیلم «کله گنده»،  ساخت  ۲۰۰۵ بازی کرد. در همان سال برای بازی در نقش «جک تویست» در فیلم «کوهستان بروکبک»، نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از آکادمی علوم و هنرهای سینمایی شد. انتهای پیام/

94/03/17 - 11:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن