تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820051757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش بهای نفت در آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افزایش بهای نفت در آسیا خبرگزاری پانا:بهای نفت روز جمعه در بازار آسیا با افزایش همراه شد. اما این افزایش قبل از برگزاری نشست کلیدی سازمان کشورهای صادرکننده نفت محدود بوده است. پیش بینی می شود اعضای اوپک با وجود اشباع بازار از نفت، سقف تولید کنونی خود را حفظ کنند.
۱۳۹۴ جمعه ۱۵ خرداد ساعت 09:45

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا بر اساس این گزارش، بهای نفت وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه ژوئیه با سه سنت افزایش بشکه ای 58 دلار وسه سنت ی معامله شد. بهای نفت برنت دریای شمال نیز برای تحویل در ماه ژوئیه با 13 سنت افزایش بشکه ای 62 دلار و 16 سنت داد و ستد شد.
نیکلاس تئو تحلیل گر بازار در موسسه سی ام سی مارکتز در سنگاپور اعلام کرد:« به نظر می رسد اوپک قصد ندارد سطح تولید خود را تغییر دهد.» او همچنین گفت:« این موضوع می تواند سبب افزایش نگرانی ها درباره عرضه بیش از اندازه نفت در بازارهای جهانی و در نتیجه کاهش بیش از پیش بهای نفت شود .
مقامات 12 کشور عضو اوپک قرار است عصر روز جمعه درباره میزان تولید به بحث و تبادل نظر بپردازند. برخی از آنها در باره بهای کنونی نفت در بازار ابراز ناامیدی کرده اند اما هیچ گونه نشانه ای درباره کاهش سقف تولید دیده نمی شود. اعضای اوپک - که حدود 30 درصد از نفت جهان را تولید می کنند - در نشست قبلی خود در ماه نوامبر سقف تولید 30 میلیون بشکه در روز را حفظ کردند ، اقدامی که از آن به عنوان تلاش برای به حاشیه راندن تولیدکنندگان نفت شیل در آمریکا در بازار یاد می شود.
این تصمیم سبب شد بهای نفت در بازارها به پایین ترین سطح خود طی شش سال برسد اما برخی تحلیل گران می گویند این راهبرد - که از حمایت عربستان سعودی برخوردار است - سبب شد تولید کنندگان نفت شیل آمریکا تحت فشار قرار گیرند به همین دلیل بهای نفت در ماه های اخیر افزایش یافته است.
تئو گفت دلالان منتظر انتشار گزارش مربوط به اشتغال در آمریکا در ماه مه هستند .
تئو همچنین گفت:« انتظار می رود میزان اشتغال در آمریکا با افزایش همراه شود . همین موضوع سبب افزایش ارزش دلار خواهد شد. افزایش ارزش دلار نیز به نوبه خود سبب می شود بهای نفت خام برای خریدارانی که از ارزهای ضعیف تر استفاده می کنند، گران تر تمام شود.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن