تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 31 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807367048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شان نيمه شعبان رعايت شود/ از اسراف در مراسم بزرگداشت امام (ره) خودداري شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۶ب.ظ)
شان نيمه شعبان رعايت شود/ از اسراف در مراسم بزرگداشت امام (ره) خودداري شود موج - اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به خدمات شهرداري تهران در برگزاري مراسم بزرگداشت امام راحل بر ضرورت رعايت شان نيمه شعبان و همچنين جلوگيري از اسراف تاکيد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجه الاسلام و المسلمين عبدالمقيم ناصحي با اشاره به تقارن نيمه شعبان و سالروز ارتحال امام راحل گفت: امسال عيد نوروز هم مصادف با ايام شهادت حضرت زهرا (س) بود و ما در مديريت شهري به اين نکته توجه داشتيم؛ به گونه اي که هم عيد نوروز که مناسبتي ملي در کشور ماست، به خوبي برگزار شد و هم حرمت ايام فاطميه حفظ شد.
وي ادامه داد: لذا در ايام خرداد ماه که سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با نيمه شعبان همزمان است، انشاءالله تلاش مي کنيم شان هر دو مناسبت را به خوبي رعايت کنيم.
ناصحي افزود: هر ساله يکي از نهادهايي که به لحاظ برنامه، نيرو و بودجه در برگزاري سالگرد ارتحال حضرت امام حضور دارد و بيشترين خدمات را ارائه مي دهد، شهرداري تهران است. امسال نيز همين رويه را براي برگزاري مراسم بزرگداشت حضرت امام در شهرداري تهران خواهيم داشت.
رئيس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر اضافه کرد: البته توصيه ما اين است که شهرداري تهران نگاه ويژه اي نيز به ايام ولادت ولي عصر (عج) داشته باشد و ما نيز برنامه هاي شهرداري را در اين خصوص به دقت پيگيري خواهيم نمود تا هر دو مراسم به خوبي برگزار شود.
نيمه شعبان و ارتحال امام (ره) هر دو در راستاي عمق بخشي به انقلاب است
رئيس کميته ايمني و مديريت بحران شوراي شهر تهران نيمه شعبان و ارتحال امام راحل هر دو را در راستاي عمق بخشيدن به انقلاب و اسلام دانست.
معصومه آباد درباره وظايف شهرداري تهران در برگزاري مراسم بزرگداشت امام خميني گفت: مسئوليت شهرداري براي اجراي مراسم و مناسبت ها با توجه به ظرفيت هاي خوبي که در اختيار دارد، اين است که خدمات و سرويس هايي را به شهروندان ارائه دهد تا ياد و خاطره حضرت امام را زنده نگه دارند.
وي افزود: اهميت برگزاري اين مراسم به ويژه براي نسل امروز بارزتر است که از حضرت امام خاطره اي ندارند و مراسم بزرگداشت امام راحل فرصت خوبي براي حفظ ارزش هاي انقلابي و ديني ما و همچنين بازخواني خاطرات انقلاب و شيوه و سلوک بنيانگذار جمهوري اسلامي است.
عضو شوراي شهر تصريح کرد: تقارن نيمه شعبان و سالگرد ارتحال حضرت امام نشان مي دهد اين دو برنامه از نظر بار فرهنگي چندان با يکديگر تفاوت فاحشي ندارند؛ زيرا هر دو در راستاي عمق بخشيدن به فعاليت هاي فرهنگي، انقلابي و اسلامي است.
آباد تاکيد کرد: البته نوع برنامه ها، جهت گيري و زمان بندي آنها بايد به گونه اي باشد تا با يکديگر تلاقي و تضاد نداشته باشند و به گونه اي نباشد که در يک نقطه از شهر مراسم جشن و شادي برپا باشد و در نقطه اي ديگر مراسم عزا برقرار باشد.
وي درباره انتظارات مردم از شهرداري تهران در برگزاري مراسم بزرگداشت امام راحل گفت: بخشي از انتظارات مردم از شهرداري، در اختيار گذاشتن سرويس هاي حمل و نقل و اسکان مناسب براي زائران است؛ زيرا ارتحال حضرت امام برنامه اي ملي است و مردم از تمامي شهرستان ها به حرم مطهر مراجعه مي کنند. به همين جهت امنيت حرم مطهر بايد با همکاري دستگاه هاي مسئول و از جمله شهرداري به صورت يکپارچه تامين شود. همچنين حوزه خدمات شهري بايد مثل سال هاي گذشته که فعالانه در مراسم بزرگداشت حضرت امام حضور داشت، امسال نيز به فعاليت بپردازد تا بتوانند برنامه هاي فرهنگي مناسبي در شان حضرت امام برگزار کنند.
از اسراف خودداري شود
عضو شوراي اسلامي شهر تهران بر ضرورت رعايت نظم و انضباط و جلوگيري از اسراف در مراسم بزرگداشت حضرت امام تاکيد کرد.
اسماعيل دوستي با اشاره به تقارن نيمه شعبان و سالگرد ارتحال امام راحل گفت: خدمات رساني به زائران حضرت امام بايد با رعايت شان نيمه شعبان و ميلاد باسعادت حضرت حجت (عج) از يک سو و تبليغ آثار و منشورهاي امام (ره) و معرفي چهره عزيز ايشان به جوانان از سوي ديگر به درستي انجام شود.
وي افزود: به نظرم اقدامات شهرداري در خصوص خدمات رساني به زائران قابل تحسين است و سال گذشته از نزديک شاهد بودم که تمامي شهرداري هاي مناطق، ستاد، شهر آفتاب و ... مشغول خدمات رساني هستند، اما معتقدم خدمات رساني بايد با نظم و انضباط خاصي صورت بگيرد و امکاناتي که توزيع مي شود، به صورت يکسان و منسجم باشد و از اسراف نيز خودداري شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن