تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812512780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهره 36 تیم لیگ دسته دوم مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چهره 36 تیم لیگ دسته دوم مشخص شد
در حالی که پرونده فوتبال در فصل 93 – 94 فوتبال ایران بسته شده است، چهره 36 تیم حاضر در لیگ دسته دوم فصل 94 – 95 فوتبال ایران مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که لیگ دسته دوم تا فصل 92-93 در دو گروه 14 تیمی و با حضور 28 تیم برگزار می شد، به ناگاه و در عین تعجب لیگ دسته دوم در فصل گذشته بایک افزایش 12 تیمی و با شرکت ۴۰ تیم در 4 گروه 10 تیمی برگزار شد.

در پایان مرحله نخست ۱2 تیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته سوم سقوط کردند و در مرحله دوم هم سه تیم موفق به صعود به لیگ دسته اول شدند.

از سوی دیگر هفت تیم از لیگ دسته اول به دسته دوم سقوط نمودند و چهار تیم هم از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم صعود کردند، تا تعداد تیم های لیگ دسته دوم در فصل ۹۴ – ۹۵ به ۳۶ تیم تقلیل پیدا نماید. این کاهش 4 تیمی موجب می شود که احتمالا مسابقات در سال آینده در سه گروه 12 تیمی برگزار گردد.
پانزده تیمی که در فصل بعد در لیگ دسته دوم حضور ندارند عبارتند از سه تیم آلومینیوم اراک، خیبر لرستان و بهمن شیراز که توانستند جواز حضور در لیگ دسته اول را بگیرند.

و دوازده تیم ملی پوشان تبریز، شهدای شهرکرد، البدر بندرگنگ، شاهین کیش، وحدت قم، ملی حفاری اهواز، تربیت ایلام، شهرداری یاسوج، پرسپولیس شمال، شهرداری دزفول، گرند بجنورد و گهر درود که باید فصل بعد را در مرحله دوم لیگ دسته سوم ایام بگذرانند.

بنابراین ترکیب 36 تیمی لیگ دسته دوم فصل آینده این چنین خواهد بود:
هفت تیم استقلال اهواز، نیروی زمینی تهران، نفت و گاز گچساران، تربیت نوین یزد، راهیان کرمانشاه، شهرداری بندرعباس و اتکا گلستان تیم های سقوط کرده از لیگ دسته اول به دسته دوم می باشند که به همراه چهار تیم مقاومت تهران، رهپویان رضوانشهر، آرمان کارای شیراز و شهرداری ماهشهر که از دسته سوم به دسته دو آمده اند، 11 مهمان تازه وارد لیگ دسته دوم خواهند بود.

تیم های فوق باید در کنار 25 تیم: سپیدرود رشت، نسل ابومسلم مشهد، ماشین سازی تبریز، کاسپین قزوین، آراد اصفهان، صنعت ساری، کارون خوزستان، پرسپولیس گناوه، پارس جم بوشهر، بعثت کرمانشاه، صنعت نفت نوین آبادان، هامون سازه زاهدان، پیام وحدت مشهد، استقلال آبی ب تهران، شهرداری ارومیه، ایرانجوان خورموج، شهرداری کامیاران، خلخال دشت، کارگر بنه گز، نفت امیدیه، شهرداری زنجان، خونه به خونه بابل، هف سمنان، شهدای جویبار، الوند همدان که از فصل گذشته در لیگ دسته دوم باقی مانده با هم به رقابت بپردازند.

حضور تیم های صاحب نام، ریشه دار و پر طرفداری مانند: سپیدرود رشت، ابومسلم مشهد، ماشین سازی تبریز، استقلال اهواز، نیروی زمینی تهران هر چند خیلی خوشایند نیست اما می تواند بر جذابیت لیگ دسته دوم در فصل آینده بیافزاید.


09:19 1394/03/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن