تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819719589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهي به عملکرد يک‌ ساله 3 شرکت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱۴ب.ظ)
نگاهي به عملکرد يک‌ ساله 3 شرکت موج - در حالي‌ که اين روزها ترافيک مجامع است 3 شرکت ذغال سنگ نگين طبس، کشتيراني درياي خرز و صنايع شيميايي سينا صورت‌هاي مالي يک‌ ساله خود را منتشر کردند، همچنين بانک ايران‌زمين نخستين پيش‌بيني سال مالي 94 را منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، ذغال سنگ نگين طبس بر اساس صورت‌هاي مالي 12 ماهه حسابرسي نشده سال مالي 93 توانسته به ازاي هر سهم 281 ريال سود محقق کند، در حالي‌ که پيش‌بيني شرکت بيشتر از اين مبلغ (339 ريال) اعلام‌ شده بود. همچنين سود هر سهم محقق شده امسال نسبت به سال 92 معادل 29 درصد کاهش را نشان مي‌دهد.
کشتيراني درياي خزر بر اساس صورت‌هاي مالي 12 ماهه حسابرسي نشده سال مالي 93 توانسته به ازاي هر سهم خود 696 ريال سود محقق کند و عملکردي بهتر از پيش‌بيني 9 ماهه‌اش که مبلغ 679 ريال اعلام‌شده بود داشته باشد. لازم به ذکر است سود هر سهم شرکت نسبت به سال 92 نيز افزايشي 52 درصدي را نشان مي‌دهد.
صنايع شيميايي سينا بر اساس صورت‌هاي مالي 12 ماهه حسابرسي نشده 93 به ازاي هرسهم 198 ريال محقق کرد درحالي‌که اين مبلغ معادل 60 درصد سود پيش‌بيني‌ شده شرکت بر اساس عملکرد 9 ماهه‌اش (326 ريال) است. لازم به ذکر است شرکت طي سال 93 افزايش سرمايه 30 درصدي را از محل سود انباشته به ثبت رسانده است.
بانک ايران‌زمين پيش‌بيني سود هر سهم سال مالي 94 خود را مبلغ 80 ريال اعلام کرد اين درحالي‌که است که در سال 93 به ازاي هرسهم 30 ريال زيان پيش‌بيني‌ شده بود.
گفتني است سرمايه فعلي شرکت 4000 ميليارد ريال اعلام‌ شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن