تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801491494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش اعتبارات برای احداث مسکن مددجویان کمیته امداد فتاح: کمیته امداد به‌دنبال اجباری کردن بیمه اجتماعی در سطح کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: افزایش اعتبارات برای احداث مسکن مددجویان کمیته امداد
فتاح: کمیته امداد به‌دنبال اجباری کردن بیمه اجتماعی در سطح کشور است
رئیس کمیته امداد امام خمینی از افزایش اعتبارات برای احداث مسکن مددجویان کمیته امداد در سال جاری خبر داد و گفت: کمیته امداد به‌دنبال اجباری کردن بیمه اجتماعی در سطح کشور است.

خبرگزاری فارس: فتاح: کمیته امداد به‌دنبال اجباری کردن بیمه اجتماعی در سطح کشور است



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه، سید پرویز فتاح در جمع امدادگران کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه به ستم و جفای تحمیل شده بر این استان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: تحمیل جنگ نابرابر بر مردم کرمانشاه موجب شده امروزه مسئولیت مدیران و مسئولان در برابر این استان مرزی چندین برابر شود.
فتاح با بیان اینکه فرزندان غیور این مرز و بوم با فرمان امام(ره) برای دفاع از خاک وطن از جان پاک و خون خود گذشتند، تاکید کرد: امروزه کمیته امداد امتداد دهنده مسیر و راه شهداست، چراکه امدادگران کمیته امداد نیز همانند شهدا پایبند فرامین امام راحل هستند.
فتاح با یادآوری اینکه راهکارها، اقدامات و ساختارهای رسمی و اداری پاسخگوی رفع مشکلات و احتیاجات محرومان و مددجویان نیست، تصریح کرد: امام خمینی(ره) امام محرومان، مستضعفان و نیازمندان بود به همین دلیل امدادگران و پرسنل کمیته امداد باید با مرام بسیجی و به‌دور از هرگونه تشریفات و تجملات به محرومان خدمت‌رسانی کنند.
وی خاطرنشان کرد: مزین شدن کمیته به نام امام خمینی(ره) موجب شده است که وظیفه و مسئولیت امدادگران این نهاد در قبال مردم و محرومان سنگین و چندین برابر شود.
فتاح با بیان اینکه محرومان ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند که خدمت به آنان نوعی عبادت محسوب می شود، افزود: امدادگران برای اصلاح فرآیند خدمت‌رسانی سریع و مطلوب به محرومان باید ابتدا تفکر خود را اصلاح کنند و با این نگرش که مددجویان انسان‌های بزرگ و محبوب خداوند هستند، به امورات آنان رسیدگی کنند.
وی با اشاره به وظیفه سنگین مددکاران در قبال مددجویان، ادامه داد: مددکاران باید بسیجی‌وار باشند، چون آنان در خط مقدم ارائه خدمت به محرومان هستند، گشاده‌رویی، اخلاق حسنه و نیکو از نشانه‌های یک مددکار بسیجی است.
این مسئول با تاکید بر اینکه اخلاق اسلامی باید در رفتار و فعالیت مددکاران متجلی شود، خاطرنشان کرد: مددجویان و محرومان بیش از هر کمک و مساعدتی به تکریم احتیاج دارند و از این رو مددکاران موظفند در برابر ولی‌نعمتان خود تواضع، فروتنی و خضوع داشته باشند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی با یادآوری اینکه مولای متقیان امام علی(ع) الگوی و اسوه مددکاران در یاری رساندن به نیازمندان و محرومان است، گفت: همه امدادگرانی که در واحدهای مختلف کمیته امداد فعالیت می‌کنند باید مددکار نیز باشند.
فتاح اعتماد مردم و خیران را از سرمایه‌های اصلی کمیته امداد عنوان کرد و افزود: اگر مردم اقدامات کمیته امداد را صادقانه بپندارند و آن را قبول داشته باشند یاری‌رسان این نهاد برای کمک به نیازمندان و محرومان خواهند بود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی تاکید کرد: کمیته امداد به تبلیغات نیازی ندارد، زیرا مردم و خیران را باید با زبان عمل به کار خیر دعوت کرد.
به گفته فتاح، ارائه آمارهای دقیق و صادقانه از فعالیت‌ها و اقدامات کمیته امداد موجب جلب اعتماد مردم و خیران به این نهاد خواهد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان در راس تمامی فعالیت‌های کمیته امداد قرار دارد، گفت: خروج مددجویان از چرخه حمایتی کمیته امداد همراه با خوداتکایی، خودکفایی و توانمندی افتخاری برای کمیته امداد محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کمیته امداد به‌دنبال اجباری کردن بیمه اجتماعی در سطح کشور است، افزود: حوزه مسکن نیز از اصلی‌ترین حوزه‌های کاری کمیته امداد به شمار می‌رود که امسال اعتبار این حوزه در راستای ایجاد منازل مسکونی برای خانواده‌های نیازمند و مددجو افزایش پیدا کرده است.
فتاح توجه به مسائل فرهنگی را یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد دانست و یادآور شد: مددجویان باید بدانند که خدماتی که کمیته امداد به آنان ارائه می‌دهد میراث امام(ره) و شهدا به شمار می‌رود و این همان هدف کمیته امداد از ارائه مشاوره‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارائه خدمات متنوع فرهنگی به خانوارهای مددجو است. انتهای پیام/2700/

94/03/09 - 12:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن