تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814997336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس قوه قضائيه:بحث حقوق بشر كشورهاي غربي عليه جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس قوه قضائيه:بحث حقوق بشر كشورهاي غربي عليه جهان اسلام است
رئيس قوه قضائيه گفت: بحث حقوق بشر كه توسط كشورهاي غربي عليه جمهوري اسلامي ايران مطرح مي شود در واقع عليه تمام جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاري مهر ، آيت الله هاشمي شاهرودي در جلسه امروز ستاد حقوق بشر قوه قضائيه و در جمع اعضاي آن، گفت: استكبار بحث حقوق بشر را عليه هر كشوري كه بخواهد نظام اسلامي را پياده مي كند و فرقي هم نمي كند كه اين كشور ايران، عربستان يا پاكستان باشد.

وي با تاكيد بر اينكه تبليغات كشورهاي غربي عليه حقوق بشر كشورهاي اسلامي منطبق با واقعيت نيست، افزود: اسلام دين فطري است و بر اساس فطرت انسانها بنا شده و نمي تواند بر خلاف فطرت انسانها باشد در حالي كه كشورهاي غربي با تبليغات كاذب سعي دارند اين دين الهي و فطري را مخالف حقوق و ارزشهاي انساي نشان دهند.

رئيس قوه قضائيه گفت: كشورهاي غربي در خصوص حقوق زنان در ايران مي گويند كه نظام اسلامي حقوق زنان را رعايت نمي كند و با تحريف چهره اسلام مي خواهند آن را مخالف حقوق زنان جلوه دهند در حالي كه در هيچ جاي دنيا مانند جمهوري اسلامي ايران زنان در سمت هاي عالي سياسي، قضايي و اجتماعي حضور چشمگير و فعال ندارند.

آيت الله هاشمي شاهرودي خاطرنشان كرد: در واقع مقابله كشورهاي غربي با يك كشور و يا يك حكومت سياسي نيست بلكه با يك نظام ديني است كه چندين ميليارد انسان در جهان به آن اعتقاد دارند و آنان مي خواهند با يك نظام ديني مقابله كنند. پس لازم است كه همه كشورهاي اسلامي و مردم مسلمان در مقابل آن هوشيار باشند و عكس العمل نشان دهند.

رئيس قوه قضائيه با تاكيد بر اينكه ستاد حقوق بشر قوه قضائيه بايد راهكارهاي مناسبي در خصوص ارتباط با ساير كشورها و اطلاع رساني به موقع درباره وضعيت حقوق بشر در جهان اسلامي و ويژگي هاي بارز اسلام در رعايت حقوق بشر ارائه كند، گفت: بايد با تعامل مناسب و اطلاع رساني صريح و شفاف و دقيق ميان كشورهاي اسلامي مباني عميق، انسان دوستانه و مترقي اسلام درباره حقوق بشر شناسايي و به جهانيان معرفي شود تا بدين وسيله دنياي اسلام و ملت هاي مستقل آگاه و از حالت دفاعي در اين زمينه خارج شوند.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 547]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن