تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815377966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپايي غرفه هاي سلامت در بوستان هاي منطقه 7


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۲۷ب.ظ)
برپايي غرفه هاي سلامت در بوستان هاي منطقه 7 موج - معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري منطقه 7 از برپايي غرفه هاي سلامت در بوستان هاي سپيدار و شهيد توکلي با هدف ترويج شيوه زندگي سالم و ارتقاي دانش و آگاهي شهروندان در رابطه با دخانيات و آسيب هاي ناشي از آن خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود منيعي با اعلام اين مطلب افزود: تعداد 10 غرفه با عناوين تست اسپيرومتري، اندازه گيري قند خون و فشار خون، غرفه مشاوره ترک دخانيات، غرفه انجمن معتادين گمنام، توزيع بروشور آموزشي، غرفه نيروي انتظامي و مددکار اجتماعي، غرفه ورزش و سرگرمي و غرفه کودک در بوستان هاي سپيدار و شهيد توکلي برپا مي شود.
وي تصريح کرد: به منظور تبيين مضرات دخانيات همچنين ارتقاي سطح آگاهي شهروندان و حساس سازي جامعه با معضل دخانيات و ارائه راهکار در جهت کاهش مصرف آن و رسيدن به محله هاي سالم برنامه هاي متنوعي از قبيل کارگاه آموزشي، مسابقات ورزشي، ايستگاه هاي سلامت، جشنواره هاي مختلف و... در اين منطقه اجرا خواهد شد.
معاون شهردار منطقه 7 هدف از برپايي غرفه هاي سلامت را فرهنگ سازي و اطلاع رساني در راستاي ارتقاي سلامت، جلب مشارکت مردم و همکاري عمومي در راستاي توجه به نقش سلامت و پيشگيري براي داشتن جامعه اي سالم، جلب مشارکت همکاري هاي بين بخشي و دستگاه هاي مرتبط با سلامت مردم عنوان کرد.
وي با اشاره به اينکه يكي از مشكلات عمده بهداشت در زمان ما گسترش استعمال دخانيات در جامعه مي‌باشد، افزود: مصرف سيگار نوعي اعتياد است ولي متاسفانه اين مساله به مرور در جامعه جا افتاده و قابل قبول‌ترين عمل خلاف عرف محسوب مي‌شود، متاسفانه عادت به مصرف سيگار زمينه ساز بروز اعتياد به مواد مخدر، الكل، فقر، بزهكاري علي‌الخصوص در جوانان و نوجوانان مي‌شود.
به گفته منيعي تنها سرطان ريه يا بيماري هاي قلبي پيامدهاي استعمال دخانيات نيست، بلكه مجموعه‌اي از مسائل و مشكلات بهداشتي در ارتباط با مصرف مواد دخاني وجود دارد كه مي‌تواند به لحاظ شرايط جسماني و مقاومت ايمني در افراد سيگاري بروز ‌كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن