تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820190332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لرستان جزء 5 استان برتر كشور در زمينه حجاب و عفاف


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لرستان؛
لرستان جزء 5 استان برتر كشور در زمينه حجاب و عفاف
معاون سياسي‌، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان در جلسه‌ي كارگروه صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي‌، كليه‌ي دستگاه‌هاي اجرايي استان را موظف به تدوين و اجراي منشور عفاف و حجاب مبني بر شريعت اسلام، قانون اساسي و منويات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله) نمود.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران لرستان؛ شاهرخی به تبيين  نقش حجاب و عفاف و لزوم صيانت از حقوق شهروندي پرداخت و گفت: توجه به حقوق شهروندي و بحث حجاب و عفاف به صورت ويژه در دستور كار دولت تدبير و اميد و به ويژه وزارت كشور قرار گرفته و بر اساس مصوبات ابلاغ شده از سوي وزارت كشور دستورالعمل‌هاي جداگانه‌اي در خصوص اين دو موضوع به استانداري‌هاي سراسر كشور ابلاغ گرديده است‌.


وی گفت: بر اساس رتبه‌بندي اعلام شده از سوي وزارت كشور استان لرستان در بين 5 استان برتر در حوزه حجاب و عفاف و حقوق شهروندي قرار گرفته است.


با توجه به وجود مردمان اصيل و معتقد و كاركنان و مديران متعهد دستگاه‌هاي اجرايي و تشكيل تيم‌هاي بازرسي و سركشي مستمر به ادارات شركت‌ها و سازمان‌ها به دنبال ارتقاي اين رتبه به رتبه نخست كشوري هستيم.


وي از همه‌ي مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان خواست براي انجام برنامه‌هاي فرهنگي‌، اجتماعي و هنري خارج ازسازمان قبل از هر گونه برنامه‌ريزي با فرمانداران شهرستان‌هاي تابعه هماهنگي لازم را به عمل آورند.






انتهای پیام/ ا



اخبار مرتبط

برگزاری اختتامیه بزرگترین طرح آموزش فرهنگ شهروندی کشور در شیراز
معرفی نفرات برتر سومین جشنواره سراسری نثر معاصر در مراغه
نمایشگاه آثار استاد شهید مطهری در سیریک
جشن سن بلوغ 800نفر از دانش آموزان دختر اهری
برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی زنان فاطمی در رشت




۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن