تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802883936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد تعامل بين مطبوعات لرستان با مطبوعات ساير استان‌ها هدف برگزاري جشنواره مطبوعات غرب کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۳۰ق.ظ)
مدير کل ارشاد لرستان: ايجاد تعامل بين مطبوعات لرستان با مطبوعات ساير استان‌ها هدف برگزاري جشنواره مطبوعات غرب کشور است موج - خرم آباد - مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان گفت: هدف اصلي از برگزاري جشنواره مطبوعات غرب کشور به ميزباني لرستان ايجاد روحيه تعامل بين مطبوعات استان و همچنين ايجاد تعامل بين مطبوعات لرستان با مطبوعات استان‌هاي غرب کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام حميدرضا حنان، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان، يک‌شنبه، سوم خرداد، در حاشيه افتتاحيه هشتمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري‌هاي غرب کشور به اهداف کلي برگزاري اين جشنواره اشاره کرد و گفت: هدف اصلي از برگزاري اين جشنواره ايجاد روحيه تعامل بين مطبوعات استان و همچنين ايجاد تعامل بين مطبوعات لرستان با مطبوعات استان‌هاي غرب کشور است.
وي با بيان اين‌که تعامل باعث افزايش روحيه کار جمعي مي‌شود، عنوان کرد: به هر ميزان اصحاب مطبوعات با همديگر تعامل داشته باشند به روحيه کار جمعي دست مي‌يابند و هر چه‌قدر در تقابل با هم باشند از روحيه کار جمعي بين آن‌ها کاسته خواهد شد.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان با اشاره به اين‌که کار جمعي هم مورد توجه عقل بوده و هم دين آن‌را مي‌پذيرد، بيان کرد: اگر ما در عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي بدگفتار و بد عمل باشيم در کار جمعي با يکديگر تعامل نخواهيم داشت.
حجت‌الاسلام حنان ايجاد معرفت‌افزايي و ارتقاي دانش رسانه‌اي را ديگر هدف برگزاري جشنواره مطبوعات غرب کشور در لرستان دانست و گفت: ما به‌دنبال اين هستيم مطبوعات و خبرگزاري هاي استان به اين معرفت افزايي و دانش رسانه اي دست پيدا کنند.
وي با بيان اين‌که امروز دانش رسانه‌اي حرف اول را در دنيا مي‌زند، اظهارکرد: امروز هر کشوري از نظر دانش رسانه‌اي در سطح بالاتري باشد اخبار آن زودتر منتشر شده و مردم اخبار آن کشور را پيگيري مي‌کنند.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان افزود: راهکار افزايش دانش رسانه‌اي در استان برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي است که در حاشيه جشنواره مطبوعات و خبرگزاري‌ها برگزار مي‌شود، لذا از همه اصحاب رسانه استان انتظار داريم در اين کارگاه‌هاي آموزشي شرکت کنند.
حنان به تاثير و نقش جامعه مطبوعاتي در پيشرفت هر کشور اشاره کرد و گفت: اجماع اصحاب رسانه استان مي‌تواند نقش آن‌ها را در توسعه و پيشرفت استان نشان دهد و بايد اين تاثيرگذاري بر مسوولان ثابت شود.
وي ايجاد رقابت سالم بين جامعه رسانه‌اي استان لرستان با استان‌هاي غرب کشور را از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره برشمرد و بيان کرد: حدود هزار و ۵۰۰ اثر در سه بخش مختلف به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان عنوان کرد: بخش اول اين جشنواره شامل مقاله، خبر، تيتر، سرمقاله، يادداشت، گزارش، مصاحبه، عکس، کاريکاتور، ظنز و صفحه آرايي بوده و بخش دوم آن مربوط به شعار سال ۹۳ مبني بر «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و مديريت جهادي» بوده که آثاري در اين بخش به دبيرخانه ارسال شده است.
حجت‌الاسلام حنان افزود: در بخش سوم جشنواره که بخش حمايتي آن محسوب مي‌شود آثاري با موضوع محيط زيست از سوي مطبوعات و خبرگزاري‌هاي استان ارسال شده است.
وي اظهار کرد: براي داوري آثار ارسال شده از داورهاي منتخب خانه‌هاي مطبوعات استان‌هاي شرکت کننده استفاده شده است و داوري مطابق آيين‌نامه برگزاري جشنواره‌هاي مطبوعات صورت خواهد گرفت.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان نتيجه برگزاري جشنواره مطبوعات غرب کشور را شناسايي مطبوعات و خبرگزاري‌هاي قوي و ضعيف از همديگر دانست و گفت: شناخت توانمندي‌هاي مطبوعات و خبرگزاري‌ها مي‌تواند در رتبه‌بندي آن‌ها که در آينده در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان قرار خواهد گرفت موثر واقع شود.
حجت‌الاسلام حنان افزود: اهميت دادن به نشريات محلي از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره است که اميدواريم با برگزاري اين جشنواره بتوانيم نشريات محلي استان را تقويت کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن