تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815336913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای نزدیک به 3 میلیون مترمربع آسفالت و ترمیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سال گذشته در معابر شهر شیراز انجام شد: اجرای نزدیک به 3 میلیون مترمربع آسفالت و ترمیم خبرگزاری پانا:معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز گفت: سال گذشته در شهر شیراز نزدیک به سه میلیون مترمربع روکش، آسفالت جدید و یا ترمیم آسفالت، انجام‌شده است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۴ خرداد ساعت 07:31

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، رمضان امینی اظهار داشت: چاله‌های سطح خیابان در اثر تردد، بارندگی و یا گذر زمان ایجاد می‌شود و شهرداری در راستای رفع آن، علاوه بر ترمیم، مرمت، تراش آسفالت قدیمی و روکش آسفالت، سطوح وسیعی آسفالت جدید نیز انجام می‌دهد. وی افزود: در همین راستا، سال گذشته در شهر شیراز بیش از 828 هزار مترمربع آسفالت جدید، یک‌میلیون و 598 هزار مترمربع روکش آسفالت، 389 هزار مترمربع لکه‌گیری دستی، 8 هزار و 650 مترمربع تراش آسفالت، 70 هزار و 487 مترمربع تراش ترمیمی انجام شد که مجموع این اعداد، دو میلیون و 892 هزار و 835 مترمربع روکش، آسفالت جدید و یا ترمیم‌شده است. این مدیر شهری ادامه داد: شهرداری اعتبارات محدودی دارد و نمی‌تواند تمام اعتبارات خود را به آسفالت اختصاص دهد و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده اقدام به ترمیم و آسفالت متوازن معابر می‌کند. وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: طرح جامع مدیریت فضای سبز شیراز در حال تدوین است که بحث آب، خاک و گونه‌های گیاهی و درختی متناسب با جغرافیای شهر شیراز در این طرح مدنظر قرار خواهد گرفت. امینی خاطرنشان کرد: ما باید درختان تنومند و تناور سطح شهر را به‌عنوان عامل اصلی پالایش هوا حفظ کنیم چراکه گذشتگان ما زحمات زیادی کشیدند تا یک نهال به دهه چهارم و پنجم عمر خود رسیده و بیشترین حد تولید اکسیژن را پیدا کرده است. وی بیان کرد: در همین زمینه علاوه بر این‌که شهرداری برنامه‌هایی را دارد و اقدام به خرید 250 هکتار از باغات قصر و دشت برای حفظ درختان آن کرده، شهروندان نیز باید نسبت به حفظ درختان منازل و معابر هم‌جوار محل زندگی و کار خود اهتمام داشته باشند و به‌ویژه در فصل تابستان که این درختان با گرما و کمبود آب مواجه می‌شوند، به آن‌ها رسیدگی کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن