تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805578157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادعای داعش برای خرید بمب هسته ای از پاکستان قابل باور نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر مرکزمطالعات امنیتی و اطلاعاتی دانشگاه باکینگهام؛ ادعای داعش برای خرید بمب هسته ای از پاکستان قابل باور نیست لندن – ایرنا- "آنتونی گلس" مدیر مرکز مطالعات امنیتی و اطلاعاتی دانشگاه باکینگهام انگلیس ادعای گروه تروریستی داعش را در مورد تلاش برای خرید بمب هسته ای از پاکستان و سپس قاچاق آن به آمریکا را "امری غیرمحتمل و باورنکردنی" دانست.


به گزارش ایرنا،:"انتونی گلس" در گفت وگویی با روزنامه دیلی میل که روز شنبه منتشر شد، با بیان اینکه، ایده فروش بمب اتمی از سوی اسلام آباد به گروه تروریستی داعش "به نظر غیرمحتمل یا باور نکردنی" است. چرا که فروش این بمب از سوی پاکستان به این گروه و یا حتی تلاش داعش برای دستیابی به آن، می تواند برای آنها به منزله یک خودکشی باشد .
مدیر مرکز مطالعات امنیتی و اطلاعاتی دانشگاه باکینگهام تصریح کرد: حتی احتمال این مساله می تواند به منجر به مداخله سریع نظامی ( آمریکا) شود.
دیلی میل به نقل از "آنتونی گلس" اضافه کرد: البته این احتمال وجود دارد که داعش ممکن است تلاش کند که از جایی بمب هسته ای بدست آورد اما در نقطه مقابل تمامی سرویس های اطلاعاتی غرب برای جلوگیری از آن در بالاترین مرحله از هشیاری بسر می برند.
آنتونی گلس در گفت وگو با دیلی میل با بیان اینکه ممکن است دستیابی به یک سلاح غیرهسته ای خیلی دشوار نباشد، تصریح کرد: اما در ارتباط با سلاح هسته ای، این گونه نیست و فکر نمی کنم که داعش بتواند به این سلاح دست یابد.
وی داعش را گروهی "متکبر و خودنما" توصیف کرد و افزود: البته در ته این خبر، آن است که داعش در حال تقویت فشارهای خفه کننده خود بر روی عراق و سوریه است و این ظاهرا نمی تواند خبری خوبی برای ما بشمار آید.
روزنامه دیلی میل روز شنبه نوشت: گروه تروریستی داعش مدعی شده که "بی نهایت" به خرید سلاح هسته ای از پاکستان و قاچاق آن به داخل آمریکا نزدیک شده است.
این روزنامه افزود: در یک مقاله تحت عنوان "طوفان کامل " که ظاهرا توسط "دیوید کانتلی" گروگان انگلیسی برای روزنامه داعشی "دابق " نوشته شده، ادعا شده است: احتمال تحقق این مساله نسبت به یک سال گذشته بسیار بیشتر شده است.
"کانتلی" یک خبرنگار عکاس آزاد است که با روزنامه های انگلیسی ساندی تایمز و ساندی تلگراف، خبرگزاری فرانسه و دیگر رسانه ها همکاری داشت.
او در نوامبر 2012 میلادی به همراه همکار آمریکایی اش "جیمز فولی" ربوده شد. پیش از این گروه داعش جیمز فولی خبرنگار آمریکایی را سربریده است.
دیلی میل افزود: در مقاله "طوفان کامل "، گروه داعش مدعی شده است با پشتوانه میلیاردها دلار در بانک و طی عملیات پنهانی، در تلاش برای خرید بمب اتمی از طریق دلالان سلاح که با مقامات فاسد پاکستان در ارتباط هستند، می باشد.
این روزنامه اضافه کرد: در این مقاله تشریح شده است که چگونه این بمب می تواند از طریق زمینی و یا قایق به داخل آمریکای شمالی قاچاق کرد.
دیلی میل افزود: در بخشی این مقاله آمده است: شاید این سنایور دور از ذهن به نظر بیاید اما برای دستگاه های اطلاعاتی غرب نگران کننده است و اما احتمال وقوع این مساله حتی نسبت یک سال گذشته نیز بی نهایت زیاد شده است.
پیش از این نیز برخی از روزنامه های انگلیس مدعی شده بودند که عربستان سعودی ممکن است بدنبال کسب سلاح هسته ای از پاکستان بربیاید.
اروپام**4**1552






02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن